XXL Nutrition

Vrouwen en HGH

IWC

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Ik zit momenteel zelf aan de HGH en merk dat het vet bij mij wegsmelt.
Wil een vriendin van mij ook aan de HGH krijgen en was benieuwd of er dames zijn dit hier hgh gebruiken en welke hoeveelheid?

Een vriend van me heeft zijn vriendin op HCG gezet en die valt er flink wat van af. Een andere vriend van me heeft een vriendin die Anavar aan het gebruiken is. 15mg per dag als ik me niet vergis, in een keer innemen. Zij heeft een beetje angst voor de bijwerkingen, maar verder lijkt alles tot nu toe goed en positief uit te pakken (drie weken bezig).

Een vriend van me heeft zijn vriendin op HCG gezet en die valt er flink wat van af. Een andere vriend van me heeft een vriendin die Anavar aan het gebruiken is. 15mg per dag als ik me niet vergis, in een keer innemen. Zij heeft een beetje angst voor de bijwerkingen, maar verder lijkt alles tot nu toe goed en positief uit te pakken (drie weken bezig).
Die vriendin valt niet af van de hCG maar van iets anders, hCG helpt daar niet bij.

Starten met 15 mg anavar ED is ook niet slim.

Mijn vriendin gebruikt hgh op 2iu per dag haar buik vet smolt drastisch. Ook hersteld ze sneller van zware trainingen (voornamelijk squaten) en haar zwangerschap striae is met 60 procent vervaagd het huidje is weer mooi strak

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Mijn vriendin gebruikt hgh op 2iu per dag haar buik vet smolt drastisch. Ook hersteld ze sneller van zware trainingen (voornamelijk squaten) en haar zwangerschap striae is met 60 procent vervaagd het huidje is weer mooi strak

Hoe lang gebruikt ze al hgh en is dit in combinatie met een dieet?

15 mg ana voor vrouw om te starten is echt veel.

en waarschijnlijk zit ze nog lang niet op haar plateau.

Het gaat hier om GH, niet om Anavar of HCG, dat zijn andere producten.

Leg ff uit aub??
Kan ik het haar melden, is wel ff belangrijk lijkt me.

TNX

Voor een eerste keer start je op 5mg. Als je na 14 dagen geen sides hebt kun je naar de 10mg. Dat is over het algemeen een goede dosis om mooie gains te maken zonder last te krijgen van sides. Starten op 15mg zonder te weten hoe je lichaam gaat reageren is ronduit dom. Zeg tegen je vriendin dat ze haar huiswerk moet doen voor ze met haar lichaam gaat lopen kloten. Nooit (!!!!!) als vrouw AAS advies aannemen van een man.

In 1x innemen is btw ook niet handig ivm de korte halfwaardetijd. Beter opsplitsen in 3x5

Als je tegen je vriendin zegt dat ze zelf even een account aanmaakt wil ik haar wel zonodig van info voorzien.

Gr. D.

Leg ff uit aub??
Kan ik het haar melden, is wel ff belangrijk lijkt me.

TNX
Omdat het een hoge dosis is om mee te beginnen, als je als vrouw zijnde niet weet hoe je reageert op androgenen (dus de eerste keer) kun je beter goed laag beginnen, i.e. 5 mg per dag. Na circa 3-4 weken (ongeveer de tijdsspanne dat androgene neveneffecten wel tot uiting zouden komen) kun je dan overwegen om te verhogen. Pak naast een niet-aromatiserende steroide ook altijd een anticonceptie pil i.v.m. het oestrogeen, bij voorkeur eentje met een zo laag mogelijke hoeveelheid EE2 en een progestin met zo min mogelijk affiniteit voor de AR.

Wat leeswerk: http://forum.dutchbodybuilding.com/...lijk-perspectief-geschreven-door-vent-343926/

Voor een eerste keer start je op 5mg. Als je na 14 dagen geen sides hebt kun je naar de 10mg. Dat is over het algemeen een goede dosis om mooie gains te maken zonder last te krijgen van sides. Starten op 15mg zonder te weten hoe je lichaam gaat reageren is ronduit dom. Zeg tegen je vriendin dat ze haar huiswerk moet doen voor ze met haar lichaam gaat lopen kloten. Nooit (!!!!!) als vrouw AAS advies aannemen van een man.

In 1x innemen is btw ook niet handig ivm de korte halfwaardetijd. Beter opsplitsen in 3x5

Als je tegen je vriendin zegt dat ze zelf even een account aanmaakt wil ik haar wel zonodig van info voorzien.

Gr. D.
Coïtusistische opmerking.

Hoe lang gebruikt ze al hgh en is dit in combinatie met een dieet?

Ze gebruikt het nu een kleine 4 maanden 2 iu 7:7. Ze volgt het zelfde dieet als mij ( ik zit in een cut nu vandaar) verder kan ik zeggen de rondingen in de billen worden met de dag mooier op haar benen heeft ze al 3 cm gewonnen en haar taille is ze nu. 3 cm kwijt terwijl ze al slank was .. Het werkt goed bij haar bij mij ook trouwens

Boehoe..... Teveel mannen redeneren vanuit zichzelf als het gaat om AAS advies aan vrouwen. Als ik het merendeel van de adviezen had opgevolgd die ik van heren (meestal ongevraagd) kreeg, was ik behoorlijk in de problemen gekomen :cool:

Ze gebruikt het nu een kleine 4 maanden 2 iu 7:7. Ze volgt het zelfde dieet als mij ( ik zit in een cut nu vandaar) verder kan ik zeggen de rondingen in de billen worden met de dag mooier op haar benen heeft ze al 3 cm gewonnen en haar taille is ze nu. 3 cm kwijt terwijl ze al slank was .. Het werkt goed bij haar bij mij ook trouwens

Dat zijn mooie resultaten voor zo'n korte tijd. Welke hgh gebruiken jullie?

Boehoe..... Teveel mannen redeneren vanuit zichzelf als het gaat om AAS advies aan vrouwen. Als ik het merendeel van de adviezen had opgevolgd die ik van heren (meestal ongevraagd) kreeg, was ik behoorlijk in de problemen gekomen :cool:
Als je gaat redeneren vanuit jezelf ben je sowieso verkeerd bezig.

Dat zijn mooie resultaten voor zo'n korte tijd. Welke hgh gebruiken jullie?

Eerst 2 maanden hygetropin.com.cn en nu 2 maandjes op hygetropin.cn heb het idee dat deze beter is... Binnenkort gaan we een n maandje aan de nordi om eens het verschil tussen ug en hg te vergelijken, verder prijstechnisch gezien bevalt de hyge.cn super goed.. Welke hgh gebruik jij dan ?

Zoals? En wat zijn dan in jou ogen goede kuurtjes voor dames? Lijkt me toch wel een beetje algemeen bekent door het internet.

Eerst 2 maanden hygetropin.com.cn en nu 2 maandjes op hygetropin.cn heb het idee dat deze beter is... Binnenkort gaan we een n maandje aan de nordi om eens het verschil tussen ug en hg te vergelijken, verder prijstechnisch gezien bevalt de hyge.cn super goed.. Welke hgh gebruik jij dan ?

Ik zit zelf op Norditropin en dat bevalt prima

Terug
Naar boven