- Waardering
- 2.952
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heftige discussie in 1x. Weet iemand dat antwoord op mijn vraag, hoeveel hgh voldoende is om af te vallen. Of is het gewoon even proberen?
Hgh heeft nog andere voordelen op die doseringLos van dat het aan de prolactine receptor hecht, galaanmaak verminderd (door cyp3a7 inhibitie) en verouderingsproces versneld
Lol, en dnp? Ik zou eerder zeggen minder vreten en meer cardioDat wil wel eens werken.
een tante van mijn vrouw gebruikte ook hCG om af te vallen ,is idd ook prima gelukt
dat goedje kocht ze in belgie
helaas is ze er nu niet meer, hcg was waarschijnlijk vervuild ,en is overleden aan Creutzfeldt-Jakob
een tante van mijn vrouw gebruikte ook hCG om af te vallen ,is idd ook prima gelukt
dat goedje kocht ze in belgie
helaas is ze er nu niet meer, hcg was waarschijnlijk vervuild ,en is overleden aan Creutzfeldt-Jakob

Ja dat was in het begin van de gh toen werd gh nog uit kadavers gehaald. Is nu niet meer mogelijk.
Dat hangt voornamelijk af van de hgh die je gebruikt. Van norditropin boek je al mooie resultaten met 1,5 IU of 2 IU. En bij andere merken heb je waarschijnlijk het dubbele nodig.
---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 12:04 ----------
Inderdaad hgh is een verjongingsmiddel je zou het dan wel voor een lange periode moeten gebruiken. Je krijgt er een strakkere huid van, minder rimpels etc.
hgh zou in principe verouderingsproces kunnen versnellen. Dus het is eerder een cosmetische verjonging.
Er is ook een sterke daling van galzuuraanmaak wat weer negatief kan uitpakken.
Als je bij een ander merk het dubbel nodig hebt is het gewoon ondergedoseerd.
Dat is allemaal hear say(van dat dubbele dan he) vooral van verkopers. De prijs moet immers op een of andere manier gerechtvaardigd worden.
Er is genoeg goede hgh leverbaar.