AndroidHealthClinic

Vrouwen en HGH

1 a 2iu is voldoende om af te vallen. Ik vind 1,5iu het beste hiervoor.

Als je al hgh nodig hebt om beetje af te vallen....

Sorry hoor, maar daarom zitten huisvrouwen ook aan dnp bv.

Where is the discipline?

Hgh heeft nog andere voordelen op die dosering :P Los van dat het aan de prolactine receptor hecht, galaanmaak verminderd (door cyp3a7 inhibitie) en verouderingsproces versneld :P

Lol, en dnp? Ik zou eerder zeggen minder vreten en meer cardio ;) Dat wil wel eens werken.

• Topic Starter Topic Starter
heftige discussie in 1x. Weet iemand dat antwoord op mijn vraag, hoeveel hgh voldoende is om af te vallen. Of is het gewoon even proberen?

Dat hangt voornamelijk af van de hgh die je gebruikt. Van norditropin boek je al mooie resultaten met 1,5 IU of 2 IU. En bij andere merken heb je waarschijnlijk het dubbele nodig.

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 12:04 ----------

Hgh heeft nog andere voordelen op die dosering :P Los van dat het aan de prolactine receptor hecht, galaanmaak verminderd (door cyp3a7 inhibitie) en verouderingsproces versneld :P

Lol, en dnp? Ik zou eerder zeggen minder vreten en meer cardio ;) Dat wil wel eens werken.

Inderdaad hgh is een verjongingsmiddel je zou het dan wel voor een lange periode moeten gebruiken. Je krijgt er een strakkere huid van, minder rimpels etc.

een tante van mijn vrouw gebruikte ook hCG om af te vallen ,is idd ook prima gelukt
dat goedje kocht ze in belgie
helaas is ze er nu niet meer, hcg was waarschijnlijk vervuild ,en is overleden aan Creutzfeldt-Jakob‎

een tante van mijn vrouw gebruikte ook hCG om af te vallen ,is idd ook prima gelukt
dat goedje kocht ze in belgie
helaas is ze er nu niet meer, hcg was waarschijnlijk vervuild ,en is overleden aan Creutzfeldt-Jakob‎

Ja dat was in het begin van de gh toen werd gh nog uit kadavers gehaald. Is nu niet meer mogelijk.

was 4 jaar geleden ,dus eigenlijk nog vrij recent

Is waarschijnlijker van een verkeerd biefstukje geweest hoor.

HGH werd voor het eerst geïsoleerd in de late jaren '70 en begin jaren '80 als een biologische vorm. Het hormoon werd letterlijk uit de hypofyse van overleden personen gehaald. Zoals bij alles wat uit karkassen gewonnen wordt, vormde dit een ernstig risico op overdracht van de ziekte van Creutzfeldt-Jakob (sinds de late jaren 90's het best bekend als de gekkekoeienziekte of BSE), een normaal gezien zeldzame neurale aandoening die de patiënt spastisch maakt en over een periode van niet meer dan twee weken kan leiden tot de dood. Dit klonk niet echt aantrekkelijk voor de potentiële gebruikers. Er was begrijpelijkerwijs dan ook niet veel vraag naar een dergelijk middel op de zwarte markt. Eind jaren 80's begin jaren 90's slaagden genetici er echter in om een genetische vorm van HGH aan te maken, via een zeer ingewikkelde techniek waarbij de genen van muizen gebruikt werden.

Hij heeft het over hcg volgens mij?

Dat hangt voornamelijk af van de hgh die je gebruikt. Van norditropin boek je al mooie resultaten met 1,5 IU of 2 IU. En bij andere merken heb je waarschijnlijk het dubbele nodig.

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 12:04 ----------

Inderdaad hgh is een verjongingsmiddel je zou het dan wel voor een lange periode moeten gebruiken. Je krijgt er een strakkere huid van, minder rimpels etc.

hgh zou in principe verouderingsproces kunnen versnellen. Dus het is eerder een cosmetische verjonging.

Er is ook een sterke daling van galzuuraanmaak wat weer negatief kan uitpakken.

Als je bij een ander merk het dubbel nodig hebt is het gewoon ondergedoseerd.

hgh zou in principe verouderingsproces kunnen versnellen. Dus het is eerder een cosmetische verjonging.

Er is ook een sterke daling van galzuuraanmaak wat weer negatief kan uitpakken.

Als je bij een ander merk het dubbel nodig hebt is het gewoon ondergedoseerd.

Dat is allemaal hear say(van dat dubbele dan he) vooral van verkopers. De prijs moet immers op een of andere manier gerechtvaardigd worden.

Er is genoeg goede hgh leverbaar.

Ik begin vanaf volgende week met de volgende kuur

Week 1-8 test E 250mg/week
Week 1-8 Masteron E 200mg/week
Week 1-8 2 iu norditropin 5/2 off

Ik zat op 3 iu en ik ga terug naar 2 iu was de hele dag moe door die 3 iu

Nakuur
Week 10, 11, 12 en 13 Nolvadex 20mg per dag.

Dat is allemaal hear say(van dat dubbele dan he) vooral van verkopers. De prijs moet immers op een of andere manier gerechtvaardigd worden.

Er is genoeg goede hgh leverbaar.

Er is ook genoeg troep leverbaar! Daarom kies ik voor echte nordi's zodat ik weet wat ik in huis haal en daarnaast je hoeft niet te mixen. Gewoon een naald erop draaien hoeveelheid instellen en spuiten maar

Terug
Naar boven