AndroidHealthClinic

Vrouwen en Islam

geloof is een mooi iets he.

Ik kan het niet uitzien

En nog lopen vrouwen bij moslims :D lef hebben ze

Je hebt Islam en je hebt "Islam"

De eikels die vrouwen slaan en zichzelf opblazen horen bij de tweede.

Ik zou zeggen grote schoonmaak binnen islam maar als realist denk ik niet dat het snel zal beteren. Enige wat ik kan zeggen is: dit soort monsters zijn een schande voor de mensheid.

ik ga zelfs niet kijken !

zieke shizzle weer, gewoon vrouw die op straat zit opeens kogel door der hoofd met AK47.
er zijn 2 oplossingen. Snap ook niet helemaal waarom de vrouw vervolgd wordt als zij verkracht is...die gasten zijn ook echt kk dom dan, naja blijkt maar weer wat incest met je doet

achja..dat ze dan ook nog durven zeggen dat het "the religion of peace" is, Hè spiertje16!

Ja, .... achterlijk

kheb toch maar gekeken , zieke shit !

Beetje knip en plakwerk :D

In het Westen denkt men vaak dat enkel de vrouwen in het Westen
geëmancipeerd zijn en dat deze emancipatiebeweging begon in de 20st eeuw. Echter, vanuit Islamitisch perspectief begon de emancipatie van de vrouw 1400 jaar geleden met de Openbaringen aan Mohammed en is de Islam emanciperend voor de vrouwen. Het is jammergenoeg zo dat in Muslimlanden de vrouwen achtergesteld worden, maar dit is het gevolg van plaatselijke (pre-Islamitische) culturele, sociale, politieke gebruiken die zijn blijven hangen en niet van de Islam zelf. Immers, sedert meer dan 1400 jaar kent Islam aan vrouwen rechten toe die zij op de meeste plaatsen vandaag de dag nog altijd niet geniet. Dit is niet zelden zo omdat vrouwen hun rechten niet kennen. Immers, man-gedomineerde maatschappijen proberen uit zelfbehoud meisjes uit het onderwijs te weren terwijl zij daar nochtans recht op hebben. Op die manier verhindert men dat vrouwen de rechten leren kennen die hen van rechtswege door de Islam worden toegekend.

bron: Welke rechten heeft een vrouw in de Islam?

kga vanavond uit dus kzal ni veel moeten slapen

ja tuurlijk :p

*verwijst naar andere discussies door*

Vies smerig neo conservatie propaganda
Iedereen probeert de islam zwart te maken en de islam ten gronde te brengen
Nooit zal dat lukken

Idd ik snap ook niet dat iemand zijn dochter vermoord als ze verkacht is door een oom.
Iedereen zou gelijk de oom vermoorden, maar waarom de dochter hier?

Vies smerig neo conservatie propaganda
Iedereen probeert de islam zwart te maken en de islam ten gronde te brengen
Nooit zal dat lukken

Zolang jij met radicale uitspraken rond blijft strooien zal je helaas geen positieve bijdrage leveren aan een goede wending van de publieke opinie.
Ik moet zeggen dat sport2000 het wat dat betreft een stuk beter doet.

Terug
Naar boven