AndroidHealthClinic

Vrouwen en Islam

Vies smerig neo conservatie propaganda
Iedereen probeert de islam zwart te maken en de islam ten gronde te brengen
Nooit zal dat lukken

zolang het geboorte cijfervan 10kids per gezin hoger is dan het aantal zelfmoordbommers zal dat idd niet lukken..

Religie....*zucht*

Gortig, walgelijke cultuur. Achterlijke geweldadige varkens. Mss daarom dat ze ze niet eten

Vies smerig neo conservatie propaganda
Wat zeg je nu eigenlijk, dat dit filmpje één leugen is, of dat de waarheid tonen op zich propaganda is? In het eerste geval mag je wel eens met bewijs komen, en in het tweede geval kan je niet stellen dat de waarheid tonen een slechte zaak is, tenminste als je de problemen binnen je geloof wilt erkennen en er wat aan wilt doen.

Iedereen probeert de islam zwart te maken en de islam ten gronde te brengen
Nooit zal dat lukken
Dat doen ze toch grotendeels zelf?

Inderdaad zal dat niet lukken, zolang ouders hun kinderen blijven brainwashen over het eigen geloof zal het altijd blijven voortbestaan, helaas.

tss.. kenkervolk!

Laatst bewerkt:
Zucht...pfff van dit soort beelden krijg je gewoon de rillingen.... Het is niet de islam die de vrouw beledigt, het is de achterlijke en barbaarse cultuur die dit soort dingen toelaat.. Islam wordt te vaak verward met cultuur.

P.s Voor de geïnteresseerden voeg ik een link toe omtrent islam en de rechten van de vrouw.

Vrouw en Islam

Zucht...pfff van dit soort beelden krijg je gewoon de rillingen.... Het is niet de islam die de vrouw beledigt, het is de achterlijke en barbaarse cultuur die dit soort dingen toelaat.. Islam wordt te vaak verward met cultuur.

P.s Voor de geïnteresseerden voeg ik een link toe omtrent islam en de rechten van de vrouw.

Vrouw en Islam

'Een echte feministe is een moslimvrouw'

eigenljik alles wat in dat filmpje wordt gezegd, wordt weer ontkracht op die site van je...moeilijk om nou te zeggen welke waar is he.
komt trouwens bij, dat cultuur ALTIJD ergens op gebaseerd is, zo zijn onze (westerse) normen en waarden(cultuur) gebaseerd op de bijbel
Dus lijkt me sterk dat bij 'jullie' cultuur totaal los staat van de islam

'Een echte feministe is een moslimvrouw'

eigenljik alles wat in dat filmpje wordt gezegd, wordt weer ontkracht op die site van je...moeilijk om nou te zeggen welke waar is he.
komt trouwens bij, dat cultuur ALTIJD ergens op gebaseerd is, zo zijn onze (westerse) normen en waarden(cultuur) gebaseerd op de bijbel
Dus lijkt me sterk dat bij 'jullie' cultuur totaal los staat van de islam

Eerwraak heeft helemaal niets met de Islam te maken...

edit: als antwoord op je eerdere vraag

Wat wil je eigelijk ook met een islamdicussie op een BB forum :roflol:

Jammer dat veel mensen alles zo zwart wit zien.

anyways of ik heb iets over het hoofd gezien of je vroeg iets in die trant in je eerdere (bewerkte) post...?

ja dat had ik binnen 2sec weer bewerkt omdat het idd beetje kortzichtig was :P

oh ok, dacht al dat ik ze zag vliegen..:D

ontopic: Cultuur wordt gevormd door mensen zelf en komt voort uit streekgebonden tradities, rituelen etc... en heeft naar mijn mening niks met de islam te maken.

oh ok, dacht al dat ik ze zag vliegen..:D

ontopic: Cultuur wordt gevormd door mensen zelf en komt voort uit streekgebonden tradities, rituelen etc... en heeft naar mijn mening niks met de islam te maken.

Geloof word ook gemaakt door de mensen zelf (het schrift iig), de profeet was ook een mens...de mensen die bijbel hebben geschreven..dus als je ver genoeg terug gaat is alles wel terug te relateren aan geloof

Eerwraak heeft helemaal niets met de Islam te maken...

edit: als antwoord op je eerdere vraag

Sorry hoor , maar wat zwets je nou ???

"a nation formed by islamique law" ofwel de shaira wetgeving ,... volgens mij slaat dat op een regering die gebaseerd is op de Koran , niet ?

Mohammed is een profeet uit de koran ? hij had een bruid van 9 !!

Vrouwenbesnijdenis staat uitgelegd als het puur en zuiver maken van een vrouw ---> waarin ?? in die shaira wetgeving ,... waar was die op gebaseerd ???

Volgens de Islam kan de man door 3x "ik scheid van jou" te zeggen ook letterlijk van haar scheiden en alles van haar afnemen incl haar kinderen ,.. zo staat ze er alleen voor , zonder ondersteuning van wie dan ook.

Icïn één van mohammeds vrouwen , zei dat "als je eens weet hoe ver een man boven je staat dan zou je met je gezicht het stof van je man's voeten vegen"
Mohammed was ,.....?? juist die profeet uit de islam/koran

De Shaira waar voor gevochten word , zou streven naar een globale staat van apartheid voor de coïtusen ,..... shaira was ook alweer ???

De koran verteld ; die vrouwen waarvan haar beweegredenen volgens jou niet juist zijn,.. misbruik hun seksueel, laat ze dan alleen in bed en sla ze daarna

Shaira voorziet mannen van het voordeel om "tijdelijke huwelijken" te hebben zodat ze coïtus kunnen hebben met andere vrouwen , buiten hun vaste huwelijk

Al deze dingen ( en meer ) worden in het filmpje genoemd, ik wil wel eens zien hoe deze "feiten" worden weerlegd of gerelativeerd ,.............. Dat kan toch gewoon bijna niet ???

EERWRAAK

In het filmpje word ook niet gezegd dat de Islam de eerwraak heeft verzonnen ! Er word enkel gezegd dat de door de Islam ontstane cultuur de eerwraak in het leven heeft geroepen ,.... iets wat imo niet te ontkennen valt .

Terug
Naar boven