MuscleMeat

Aankondiging VS heeft plan klaar om Iran aan te vallen

:roflol:

Dacht dat het onderhand algemeen bekend was dat er niks klopt van het hele 9/11 gebeuren, maar blijkbaar zijn er nog mensen die in het hele media propaganda verhaaltje geloven.
Achja ik ga geen moeite doen om het hele verhaaltje uit te leggen.

En ja er af en toe kan er per ongeluk een burger sneuvelen..., onderhand zijn er al meer dan een miljoen Irakezen dood??

Dacht dat het onderhand algemeen bekend was dat er niks klopt van het hele 9/11 gebeuren, maar blijkbaar zijn er nog mensen die in het hele media propaganda verhaaltje geloven.

En ja er af en toe kan er per ongeluk een burger sneuvelen..., onderhand zijn er al meer dan een miljoen Irakezen dood??

Dat zijn er wel erg veel he, toch mooi meegenomen dat de rest in leven blijft nu er wel medische hulp is in afgelegen plekken en dat er megavrachten met eten heen gaan.

Volgens mij is HardcoreNL de zoon van Klaaswitz

Doe ff je research, de aanslagen kwamen wel heel goed uit om een oorlog te starten in het midden-oosten.

Het stond zelfs gedocumenteerd, dat ze iets vergelijkbaars als pearl harbor nodig hadden.

Wat je zegt is ongetwijfeld waar, alleen de volgende denkstap die je dan maakt is eigenlijk te retarded voor woorden. Omdat dingen 'goed' zijn uitgekomen wil het nog niet betekenen dat er een heel complot, een complot waarbij duizenden mensen betrokken waren die allemaal netjes in lijn praten van het complot en geen fouten begaan of behoefte voelen uit de school te klappen (zie je dat al voor je?) zou moeten zijn opgezet. Alleen dit is al een belachelijke gedachte, en dan heb ik het nog niet over alle onzin die is verzonnen om zo'n complotgedachte in stand te houden. Alleen leeghoofdige malle eppies blijven hier volhardend in geloven, en dan ook nog volledig in de waan zijn dat zij het allemaal zo helder zien, niet gehersenspoeld zijn :roflol:

Ik ga hier verder niet op in, iedereen heeft er andere gedachtes over.
Maar ik heb feiten en met me achtergrond als 4e jaars vliegtuigonderhoudstechnicus weet ik dat een aantal dingen theoretisch niet eens mogelijk zijn.

trucage op tv was t

Ik ga hier verder niet op in, iedereen heeft er andere gedachtes over.
Maar ik heb feiten en met me achtergrond als 4e jaar vliegtuigonderhoudstechnicus weet ik dat een aantal dingen theoretisch niet eens mogelijk zijn.

Onderbouw dat eens dan. Jij zegt nu eigenlijk dat je in je eentje slimmer bent dan een heleboel anderen. Als je nu met zo'n thermiet verhaaltje komt stel je me teleur. Dus probeer het eens 'virusje'. (wel kort en bondig want anders kan je er wel een boek over schrijven)

---------- Toegevoegd om 14:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------

het was er niet, het is opgenomen in een studio:eek:

Laatst bewerkt:

Die discussie hebben we hier al tig keer gehad op DBB, degenen die in de 9/11 complottheorieën geloven worden hier onderhand eigenlijk niet meer serieus genomen, vaak zijn het ook wel gewoon idioten die daarin geloven (ik zeg niet dat jij dat ook bent trouwens).

Ik hoop wel dat jij je niet baseert op die grappige amateurdocu's, want dan heb je echt geen been om op te staan.

Big T fijn dat je me geen idioot noemt. :P
Ja geloof best dat die discussie al is geweest, denk op elk forum wel.

HardcoreNL ik zeg helemaal niet dat ik slimmer ben maar door mijn opleiding denk ik dat ik wel op sommige vlakken er wat vanaf weet.
Misschien heeft iemand hier ook wel bouwkunde ofzo gestudeerd die zou ook op een heleboel vlakken er ook goed over mee kunnen praten.
Ik heb meerdere malen gezegt dat ik geen zin heb mensen te gaan overtuigen, dus doe lekker zelf je research, sla wat boeken open, lees artikels, lees dingen op internet en zoek alles tot de puntjes uit (neem niet zo maar dingen voor waar aan).

Mensen met serieuze vragen over dit onderwerp kunnen mij wel pm'n.
Nu maar weer verder ontopic dan!

de USA moest eens wat opener zijn en minder liegen over wat er in anderen landen gebeurd

de USA moest eens wat opener zijn en minder liegen over wat er in anderen landen gebeurd

Ja, we moeten allemaal wat meer openstaan voor de taliban. Ook weet iedereen dat de VS liegt, want we zijn namelijk allemaal zelf in Iran geweest om hun staatsgeheimen en zo te bestuderen.

Ja, we moeten allemaal wat meer openstaan voor de taliban. Ook weet iedereen dat de VS liegt, want we zijn namelijk allemaal zelf in Iran geweest om hun staatsgeheimen en zo te bestuderen.
ik probeer alleen te zeggen dat als er niet word gelogen over burgerslachtoffers en dat als de mensen niet zo eenzijdig worden ingelicht het beter zou zijn om te oordelen.

ik probeer alleen te zeggen dat als er niet word gelogen over burgerslachtoffers en dat als de mensen niet zo eenzijdig worden ingelicht het beter zou zijn om te oordelen.
Damn en wie ben jij om dat te beoordelen. Je bent echt een stumperd en hebt geen idee hoe een oorlog in elkaar steekt, je hebt bijvoorbeeld in een conflict zoals Isaf en Oef alleen maar burgers en burgers die direct deelnemen aan gevechten , en dat maakt het moeilijk te identificeren wat nu pure burgerslachtoffers zijn.

On topic, ik ben benieuwd of dat het een soortgelijke actie word net zoals Irak met een inzet van een kleine hoeveelheid (relatief) van Air assault eenheden die een omvatting bewerkstelligen of dat er grote hoeveelheden mariniers ingezet gaan worden.

Weer dat "wij verdenken dat ze nukes hebben" verhaal.

Bombing, Yes we can!

Inderdaad joran, ze liegen allemaal! en jij kan het weten. Ga het ze snel vertellen dat ze er mee moeten ophouden, ik denk dat jij de juiste persoon bent om ze ff te vertellen hoe het zit.

Terug
Naar boven