MuscleMeat

Breaking News Washington post verwacht oorlog met Iran

Bezoekers in dit topic

Ja lul je daar maar uit :roflol:
 
volgens mij bezoek jij om de 5 minuten dit topic omdat je erop geilt om gebasht te worden door je voorbeeld genaamd arnoldfan, krijg je er een harde van klaaswitz ? heb je echt geen vrouw of kinderen die je wat liefde moet geven ipv 24/7 achter je computertje de linkse D66 clown uit te hangen met je moslimlievende praatjes.

In 2040 zul je in je kraagje gevat worden en geslacht worden door de moslimvriendjes waar je vroeger mee knikkerde bij het speeltuintje.Sterf ongelovige, sterf

Waarop jij zegt : ik kniel voor allah, allah akbar allah akbar
 
emo breakdown? :roflol:

Je zoon staat langs je en klopt op je schouders...papa ? papa ? gaan we nou buiten spelen ?

Klaas : hou je k*tkop nou eens rotjoch, ga maar naar mama, ik ben druk op het internet.

Forum's.....serious business, for young and old
 
Je zoon staat langs je en klopt op je schouders...papa ? papa ? gaan we nou buiten spelen ?

Klaas : hou je k*tkop nou eens rotjoch, ga maar naar mama, ik ben druk op het internet.

Forum's.....serious business, for young and old

Goed verhaal Arnoldfan, ga door. Nu nog iets doen aan je verpauperde taalgebruik maar het begin is er in ieder geval! Schrijf alles gewoon van je af jongen.
 
volgens mij bezoek jij om de 5 minuten dit topic omdat je erop geilt om gebasht te worden door je voorbeeld genaamd arnoldfan, krijg je er een harde van klaaswitz ? heb je echt geen vrouw of kinderen die je wat liefde moet geven ipv 24/7 achter je computertje de linkse D66 clown uit te hangen met je moslimlievende praatjes.

In 2040 zul je in je kraagje gevat worden en geslacht worden door de moslimvriendjes waar je vroeger mee knikkerde bij het speeltuintje.Sterf ongelovige, sterf

Waarop jij zegt : ik kniel voor allah, allah akbar allah akbar

Je zoon staat langs je en klopt op je schouders...papa ? papa ? gaan we nou buiten spelen ?

Klaas : hou je k*tkop nou eens rotjoch, ga maar naar mama, ik ben druk op het internet.

Forum's.....serious business, for young and old
Nou, het is eindelijk zover. De ziekte in zijn hoofd heeft eindelijk de overhand gekregen, het kookpunt is bereikt, de spreekwoordelijke druppel die de emmer laat overlopen heeft na vele posts zijn bestemming bereikt. Femke wacht op je, Arnoldfan. Ze glimlacht naar je terwijl je met een vrolijke grijns op je gezicht 'Femke Halsema, Groenlinks' aankruist.

dankjewel voor je stem.
 
Beetje dimmen hier, geef arnoldfan z'n ruimte om te ventileren. Als je in de middagpauze tijdens weer eens dag keien en klinkers leggen de keet induikt om eindelijk even te rusten onder 't genot van brood uit plastic zakjes terwijl weet dat dit type dag doorgaat tot aan je 65ste, dan is er weinig reden tot een vreugdedans.
 
hehehehe ;)
 
Laatst bewerkt:
ik geloof niet dat er een oorlog komt. Maar als hij komt ga ik de straat op.
 
:roflol:
k had dit topic in eerste instantie links laten liggen, omdat het geopend was door robindev. Maar blijkbaar heb ik iets gemist, Arnoldfan breaks down:roflol:
 
Laatst bewerkt:
Waarom kunnen Amerika en Iran nou niet eens gezellig saampjes my little pony kijken en over koetjes en kalfjes praten? :dunno:
 
Ze moeten die president eens liquideren dat is toch niet zo moeilijk?
 
Kunnen ze niet meteen Marokko erbij aanvallen?
 
Ja, dat is echt wat we willen. Een politiestaat.


Correctie legerstaat. Dat is nodig in de toekomst kerel de jongeren van vandaag zijn adolescenten van morgen.


koran.jpg
 
Back
Naar boven