XXL Nutrition

Breaking News Washington post verwacht oorlog met Iran

Laatst bewerkt:
onzin...zal nooit gebeuren

/care

als ik er maar geen last van heb.

Dit gaan de rednecken verliezen, het leger is al geplet dankzij de andere oorlogen, ze hebben hulp nodig van europa als ze willen winnen, en hopelijk gaan ze die hulp krijgen om deze schurkenstaat voor eens en altijd gelijk te vegen met de grond, het zal de bol genaamd aarde een stuk veiliger maken voor elk mens.

Alvast succes en veel respect voor elke militair uit het nederlandse leger.Hopend op een veilige terugkeer.

---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ----------

Is in ieder geval niet te vinden op de site van de Washington Post of ik moet met mijn reet gekeken hebben.

Zijn we van je gewend klaas toen ik je doorverwezen heb naar de pvv.nl om je iets te laten zien.

Je bent een dom beinvloedbaar meelopertje Arnoldfan. En altijd zo laf spreken vanuit de 'we' vorm, wat een stripfiguur ben je toch ook.

Een tijd terug was je helemaal VS idolaat, vervolgens kwam je erachter dat je 'politieke' idool daar niet zoveel mee heeft leurde je ineens met een Europese vlag in je avatar. Daaropvolgend kom je er achter dat je idool zich ook verzet tegen een eenwording van Europa of alles wat daarmee te maken heeft en hoppa, in eens ook dat sentiment als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik geloof niet dat jij zelf kan nadenken, is het wel?

Ohja, sterke analyse ook weer hier en verder sterkte met 'je' leven!

No hard feelings :roflol::roflol::roflol:

Dit gaan de rednecken verliezen, het leger is al geplet dankzij de andere oorlogen, ze hebben hulp nodig van europa als ze willen winnen, en hopelijk gaan ze die hulp krijgen om deze schurkenstaat voor eens en altijd gelijk te vegen met de grond, het zal de bol genaamd aarde een stuk veiliger maken voor elk mens.

Alvast succes en veel respect voor elke militair uit het nederlandse leger.Hopend op een veilige terugkeer.

---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ----------

Zijn we van je gewend klaas toen ik je doorverwezen heb naar de pvv.nl om je iets te laten zien.

Dus je zou het goed vinden dat honderden of duizenden nederlanders/europeanen sterven omdat die opgefokte mannetjes daar niet normaal kunnen doen ?

Dus je zou het goed vinden dat honderden of duizenden nederlanders/europeanen sterven omdat die opgefokte mannetjes daar niet normaal kunnen doen ?

Momentje, hij is even de pvv website aan het checken om er achter te komen hoe hij daar over denkt.

Momentje, hij is even de pvv website aan het checken om er achter te komen hoe hij daar over denkt.

Waar stem jij op dan, D'66 ??
Ons Alexandertje, dat woorden-verdraaiende-mannetje die dan een reactie gaat geven op de verdraaide woorden..

Tjah, zo kom je nooit verder..

Sterke analyse dennisma. Laat me raden, ook vmbo?

Waar stem jij op dan, D'66 ??
Ons Alexandertje, dat woorden-verdraaiende-mannetje die dan een reactie gaat geven op de verdraaide woorden..

Tjah, zo kom je nooit verder..

hij verdraaid woorden die al verdraaid zijn, staan ze dan weer goed ?

Wij op DBB zullen jouw zo hard mogelijk steunen als je aan het front staat met je m16 vergezeld door medemongolen die daadwerkelijk vechten voor dezelfde onnozole principes als jij... Kom op Arnoldfan, schrijf jezelf in. Je bent onze redder Arnoldfan!

Oorlogen brengen het slechtste in de mens naar boven. Iedereen die pleid voor oorlog is niets anders dan een met de massa meelopende mong**l zonder enig realiteitsbesef.

Pannekoek.

Goede zaak, tijd om heel het Midden-Oosten te destabiliseren en als het Westen met 1 solide mond en ijzeren vuist op te treden tegen de gevaren die onze suprematie zo bedreigen.

En als er 1 kaalkop, grote neus of kleurling het lef heeft kritiek te uiten op ons Europees-Amerikaanse paramilitaire beleid mag die op Cuba vakantie gaan vieren.

Erg vredelievend maken die peyote's en lsd's u niet hé Marky.

Je bent een dom beinvloedbaar meelopertje Arnoldfan. En altijd zo laf spreken vanuit de 'we' vorm, wat een stripfiguur ben je toch ook.

Een tijd terug was je helemaal VS idolaat, vervolgens kwam je erachter dat je 'politieke' idool daar niet zoveel mee heeft leurde je ineens met een Europese vlag in je avatar. Daaropvolgend kom je er achter dat je idool zich ook verzet tegen een eenwording van Europa of alles wat daarmee te maken heeft en hoppa, in eens ook dat sentiment als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik geloof niet dat jij zelf kan nadenken, is het wel?

Ohja, sterke analyse ook weer hier en verder sterkte met 'je' leven!

Alsof dat avater(eu en vs vlag) afhangt van politiek, of denk je dat mensen met een rood wit blauwe vlag als avater die keuze gemaakt heeft omdat balkie zo geweldig is, wat ben je toch soms een domme gans :roflol:

Terug
Naar boven