Fitness Seller

VS: raketschild komt er toch

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Het zou een grote tegenslag zijn voor de Verenigde Staten als het Tsjechische parlement de plannen voor een raketschild afkeurt. Maar een Amerikaanse generaal heeft vrijdag gezegd dat de VS een alternatieve oplossing heeft.

Het Tsjechische parlement vergadert momenteel over de bouw van een radarinstallatie die de VS graag in Tsjechië wil oprichten en die, samen met onderscheppingsraketten in Polen, een raketschild moet vormen. Volgens de Amerikanen is zo'n schild nodig ter bescherming tegen Iran. De regering heeft er al toestemming voor gegeven, maar er heerst grote verdeeldheid in het Tsjechische parlement over de installatie van het radarsysteem.

Generaal Henry Obering, hoofd van het Amerikaanse agentschap voor raketafweer, zei dat er druk ligt op de planning van de bouw. Hij zei dat het radarsysteem er hoe dan ook komt en dat Amerika een plan B achter de hand heeft. Wat dat plan inhoudt vertelde hij er niet bij.

bwaaa.. waar blijft de reactie van de russen.. morgen komen die weer dreigen..

Georgie volume 2.

BRONNEN ARNOLD! Plaats toch eens een keer een bron erbij.....lastige knul....

De ene bron is de andere niet. Een site als van de PVV of Vlaams Belang neem ik niet serieus. Maar goed hij zal dit waarschijnlijk van telegraaf.nl geplukt hebben ofzo. Hardleers en eigenwijs, slechte combi.

Haha , amerika lekker raketschildjes overal bouwen terwijl als iemand anders het doet ( en iets te dicht bij hun land ) dan kan het plots nietmeer. Gisteren op CNN hoorde ik nog een interview met een sympathieke iraniër die zei dat er momenteel goeie handel is tussen amerika en iran.

Laatst bewerkt:
Ik krijg er ook een voor mijn verjaardag

Je weet ut

Nee natuurlijk niet, ik neem geen enkele partij-site serieus. Partijen bestaan uit activisten, geen journalisten. Een goede en betrouwbare bron probeert objectief te blijven. Maar daarom is het juist belangrijk om een bron erbij te plaatsen, zodat je weet hoe je een bericht moet interpreteren.

Doet er niet toe, je post gewoon een bron als je een nieuwsbericht plaatst. Hele kleine moeite en het is hem al vaker gevraagd. Zonder bron ga ik het niet eens lezen, omdat men dan willekeurig dingen kan aanpassen, om maar een voorbeeld te geven.

Nee natuurlijk niet, ik neem geen enkele partij-site serieus. Partijen bestaan uit activisten, geen journalisten. Een goede en betrouwbare bron probeert objectief te blijven. Maar daarom is het juist belangrijk om een bron erbij te plaatsen, zodat je weet hoe je een bericht moet interpreteren.

Ok, hier heb je inderdaad je punt.

vriend, ook met (onafhankelijke?) journalisten (voor zover die bestaan) moet je zeer kritisch blijven!!

Lijkt me logisch. Maar ik hecht meer waarde aan een artikel uit het NRC bijvoorbeeld dan uit één van de eerder genoemde bronnen. Net zoals ik meer waarde hecht aan een uitspraak van EricR dan van Arnold.

hehehe.. kan ik wel inkomen..

Terug
Naar boven