AndroidHealthClinic

Vuige anti zwarte piet demonstranten gestopt op a7

  • Topic starter ijzer
  • Startdatum
  • Reacties 64
  • Weergaven 3K
  • Volgers 10

Bezoekers in dit topic

Dickie!!

Dick Grijpink ·
Universiteit van Amsterdam / Oudemanhuispoort
De vuilnisbak is weer omgevallen in Amsterdam en het menselijk afval bevolkt de straten. Dit keer heeft het hersenloze linkse volkje zich verkleed als de moordenaars van Alfa, die tijdens de tachtigjarige oorlog vrouwen en kinderen opsloten in kerken en ze vervolgens levend verbrandden. Deze massamoordenaars worden nu gepersifleerd door het domste, achterlijke pulp dat de Nederlandse samenleving voortbrengt. Kijk ze eens staan met hun domme, witte koppen met een stel roetvegen erop gesmeerd om hun achterlijke uitdrukking te camoufleren.
Waar is de leuke zwarte kindervriend gebleven, waar onze kinderen mee zijn opgegroeid? Je moet overigens wel een ontzettende boerenlul zijn als je als sinterklaas verkleed aan dit rampenscenario meedoet.
Dom links was weer in grote getalen vertegenwoordigd. De verwording van een volk kreeg gestalte in Amsterdam.....waar geen echte Amsterdammer meer bij is.
Amsterdam huilt.........
 
Prachtig. "Het moet maar eens afgelopen zijn met de minderheid die de meerderheid een mening opdringt." Chapeau.
 
Gvd mooi volkje jonguh.
 

:thumb:
Fryslan boppe


Ineens wist ik het, een intense epifanie: Als ik nog eens ga verhuizen, verhuis ik naar Fryslan en dan ga ik aan het werk als grensbewaker!

Lang Leve de Friesche Onafhankelijkheid!
 
Ineens wist ik het, een intense epifanie: Als ik nog eens ga verhuizen, verhuis ik naar Fryslan en dan ga ik aan het werk als grensbewaker!

Lang Leve de Friesche Onafhankelijkheid!
Bij Alkmaar begon de victorie zal vergeten worden. In Frysland begint de echte victorie!
 
lol,slechte tijden voor onze antifa rakkers,ze wilden vandaag oude Molukkers gaan lastigvallen ,

die een onderscheiding zouden ontvangen vanwege hun KNIL verleden,

echter toen ze een paar Molukse jongeren met bivakmutsen op zagen en daarna ook nog een groep Satudarah leden hebben ze daar maar wijselijk vanaf gezien :roflol:
 
'Dreigingsbeeld Terrorisme' over het actuele dreigingsbeeld van november 2017 heeft de 'extreemlinkse antiracistische actiegroep' (Kick Out Zwarte Piet) opgenomen als mogelijk terreur risico.
Rapport 'Dreigingsbeeld Terrorisme'

D2vCeKfm.jpg

Alma Mathijsen is het hier niet mee eens! Vanuit de bus met anti-Zwarte Piet-demonstranten zag Alma Mathijsen wat zwarte mensen al lang wisten
Ze trad op bij o.a. Crossing Border, Oerol, DWDD, Manuscripta en Lowlands. Ze publiceerde in NRC Handelsblad, nrc.next, Het Parool, DAS MAGAZIN, Vrij Nederland e.a.
REEEEEEEEEEE :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Wouter Zuidema had naast het stadion van Sparta in de wijk Spangen een tent opgezet om daar het kinderfeest een keer per dag te vieren met een voorstelling. Vlak voordat het zover was, kreeg hij van zijn opdrachtgever te horen dat hij roetveegpieten moest gebruiken in plaats van de afgesproken ’echte Pieten’. Dit omdat Rotterdam kort daarvoor had besloten dat die stad afscheid gaat nemen van de traditionele Zwarte Pieten.

„Ik heb dat toen toegezegd, want ik kon niet anders. Als ik had geweigerd, dan had ik niet kunnen komen”, verhaalt Zuidema. „Tijdens de voorstellingen speelden er ’gewone’ Zwarte Pieten.” Dat bleef niet onopgemerkt.

Al bij de opening hadden twee leden van de lokale gebiedscommissie geprotesteerd. Volgens Zuidema hadden ze zelfs eieren op zak om de Zwarte Piet te bekogelen, maar hij liet zijn acteur niet alleen naar buiten gaan.

’Tent in de fik’
Vervolgens stroomden de bedreigingen binnen op Facebook. „Steek die kuttent maar in de fik met die racisten”, schreef iemand. Zuidema moest „bespuugd worden” en hij moest maar „eens opletten wat ze met zijn tent zouden doen.”

Contact met de wijkagent leverde hem weinig op. „Als ik aangifte zou doen van bedreiging, zou er niets mee gebeuren, zo is mij verteld.” Na twee dagen vol bedreigingen en beschimpingen besloot Zuidema de handdoek in de ring te gooien. „Ik vond het onverantwoord om verder te gaan.”
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1314078/sinterklaascircus-gestopt-na-bedreigingen-om-zwarte-piet
 
Back
Naar boven