Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Familie 14-jarige jongen rouwt op trambaan Rotterdam: 'Jack wás vuurwerk' - https://nos.nl/l/2550285
volgens mij is het die mensen niet helemaal helder dat het in Nederland illegaal vuurwerk is.
Jack was vuurwerk, hoezo ... doet hij dit elk jaar?
Heb je ook gefilmd?
?!
Op (de, dat, het) moment van de knal
dit is aan de overkant van mijn straat gebeurd.Familie 14-jarige jongen rouwt op trambaan Rotterdam: 'Jack wás vuurwerk' - https://nos.nl/l/2550285
volgens mij is het die mensen niet helemaal helder dat het in Nederland illegaal vuurwerk is.
Jack was vuurwerk, hoezo ... doet hij dit elk jaar?
![]()
Ruime meerderheid in Kamer voor algeheel vuurwerkverbod, NSC nu ook voor
Doordat de regeringspartij om is, zijn er nu 94 Kamerleden die willen dat er een einde komt aan het afsteken van vuurwerk. De invoerdatum is nog onduidelijk.nos.nl
Ik zei het toch. Huis naar box 3 gaan ze ook niet doen![]()
Ruime meerderheid in Kamer voor algeheel vuurwerkverbod, NSC nu ook voor
Doordat de regeringspartij om is, zijn er nu 94 Kamerleden die willen dat er een einde komt aan het afsteken van vuurwerk. De invoerdatum is nog onduidelijk.nos.nl

Niemand gooit rotjes naar ambulance medewerkers.Hadden beter de boetes kunnen verhogen naar 10k als je een rotje naar een ambulance medewerker gooit. Nu pak je ook de mensen die er wel normaal mee om kunnen gaan en creëer je voor de maatschappij een wereld waar niks mag.
Straf diegene die misbruik maakt fors en gegarandeerd dat men voortaan wel beter nadenkt.
Roken is ook dodelijk maar levert teveel geld op en dan mag het ineens wel en vermoed dat vuurwerk meer kost dan het oplevert en ze het maar ergens anders op moeten gooien.
Hadden beter de boetes kunnen verhogen naar 10k als je een rotje naar een ambulance medewerker gooit. Nu pak je ook de mensen die er wel normaal mee om kunnen gaan en creëer je voor de maatschappij een wereld waar niks mag.
Straf diegene die misbruik maakt fors en gegarandeerd dat men voortaan wel beter nadenkt.
Roken is ook dodelijk maar levert teveel geld op en dan mag het ineens wel en vermoed dat vuurwerk meer kost dan het oplevert en ze het maar ergens anders op moeten gooien.
Goed verhaal, behalve dat alles waar jij het over hebt allang illegaal was.Heel praktisch ook als er 150 donker gekleedde mensen in het donker met felle flitsen en knallen tegenover je staan. Wie gooit wat? . Gewoon kappen met die bende. Geeft een hoop troep, onrust, geluidsoverlast en schade. Primitievere uiting van een feestje bestaat niet.
Goed verhaal, behalve dat alles waar jij het over hebt allang illegaal was.
Oke man.
vermoed dat vuurwerk meer kost dan het oplevert en ze het maar ergens anders op moeten gooien.