Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dus, welke van de dbb e-heroes heeft eigenlijk al iets binnen ?

Vind het zo zielig hoe mensen elk jaar weer hun geld de lucht inschieten, en dan van die gaarlappen die denken dat alles maar kan op die dag.
Ronduit walgelijk, en ben blij als het weer 1 januari is.
En dat gebeurt volgens mij alleen in nederland... die achterlijkheid.
Vind het zo zielig hoe mensen elk jaar weer hun geld de lucht inschieten, en dan van die gaarlappen die denken dat alles maar kan op die dag.
Ronduit walgelijk, en ben blij als het weer 1 januari is.
En dat gebeurt volgens mij alleen in nederland... die achterlijkheid.
ik vind altijd wel cool. Mijn buren hebben altijd voor honderden euros vuurwerk. Ik ga er dan naast staan en ook ik kijk naar die mooie pijlen die hij de lucht in schiet.
Daarna ga ik naar binnen en vreet mijn appelbeignets op.. Dat mooie vuurwerk heeft me niks gekost.. thx neighbor

De 1 zuipt, gebruikt drugs,gokt,gaat 2x in de week stappen, ramt z'n reet vol aas, etc etc.
Zo koop ik 1 x per jaar mooi vuurwerk. Geven elk jaar weer een showtje, de buurt vind het prachtig.
Zo ieder zijn ding. Dus om nou mensen zielig te noemen.![]()

) +400.000 kg/jaarDe 1 zuipt, gebruikt drugs,gokt,gaat 2x in de week stappen, ramt z'n reet vol aas, etc etc.
Zo koop ik 1 x per jaar mooi vuurwerk. Geven elk jaar weer een showtje, de buurt vind het prachtig.
Zo ieder zijn ding. Dus om nou mensen zielig te noemen.![]()

Het eerste is het vernken van jezelf en het tweede het vernken van het milieu waar je iedereen dus mee benadeelt. Ohja, als je een PVV-er bent gaat dat natuurlijk niet op, want CO2 uitstoot is een leugen!
Whahaha jezus wat een kansloos linkse poepopmerking. Bemoei je lekker met jezelf jonge en laat mensen hun centen besteden aan waar zij zin in hebben. Wat is dat toch met die linksmensen die altijd menen dat alleen hun hobby's bestaansrecht hebben.
Ohja. Linkse hobbyyyyyy's!!!! Huilie huilieeeeee! Je maakt zelf een kansloze opmerking door maar weer eens clichématig het "linkse hobby argument" uit de kast te trekken. Ga eens eerst zelf nadenken in plaats van argeloos een populist na te schreeuwen.