AndroidHealthClinic

Vuurwerk

geld verspilling, kan beter die tijd besteden aan oliebollen eten :)

Vind het zo zielig hoe mensen elk jaar weer hun geld de lucht inschieten, en dan van die gaarlappen die denken dat alles maar kan op die dag.

Ronduit walgelijk, en ben blij als het weer 1 januari is.

En dat gebeurt volgens mij alleen in nederland... die achterlijkheid.

Vind het zo zielig hoe mensen elk jaar weer hun geld de lucht inschieten, en dan van die gaarlappen die denken dat alles maar kan op die dag.

Nee, dat gebeurt in wel meer landen. Was dit jaar op Madeira en daar knallen ze het hele jaar door met vuurwerk. Hun oud en nieuwvuurwerk behoort tot de grootste knalfestijnen die je wereldwijd kan aanschouwen.

In Azie wordt er bij diverse festijnen ook driftig geknald met vuurwerk.

cry-baby.jpg

ik vind altijd wel cool. Mijn buren hebben altijd voor honderden euros vuurwerk. Ik ga er dan naast staan en ook ik kijk naar die mooie pijlen die hij de lucht in schiet.
Daarna ga ik naar binnen en vreet mijn appelbeignets op.. Dat mooie vuurwerk heeft me niks gekost.. thx neighbor

ik vind altijd wel cool. Mijn buren hebben altijd voor honderden euros vuurwerk. Ik ga er dan naast staan en ook ik kijk naar die mooie pijlen die hij de lucht in schiet.
Daarna ga ik naar binnen en vreet mijn appelbeignets op.. Dat mooie vuurwerk heeft me niks gekost.. thx neighbor

:roflol:

Kijken hoe een ander doet geeft jou ook net zoveel voldoening als zelf nken?

Goeie vergelijking ook. :roflol:

De 1 zuipt, gebruikt drugs,gokt,gaat 2x in de week stappen, ramt z'n reet vol aas, etc etc.

Zo koop ik 1 x per jaar mooi vuurwerk. Geven elk jaar weer een showtje, de buurt vind het prachtig.

Zo ieder zijn ding. Dus om nou mensen zielig te noemen.:rolleyes:

De 1 zuipt, gebruikt drugs,gokt,gaat 2x in de week stappen, ramt z'n reet vol aas, etc etc.

Zo koop ik 1 x per jaar mooi vuurwerk. Geven elk jaar weer een showtje, de buurt vind het prachtig.

Het eerste is het vernken van jezelf en het tweede het vernken van het milieu waar je iedereen dus mee benadeelt. Ohja, als je een PVV-er bent gaat dat natuurlijk niet op, want CO2 uitstoot is een leugen!

sure, "verneuk jezelf":rolleyes:

zou jij misschien kunnen onderbouwen hoe het milieu verdoet wordt door dat beetje vuurwerk?

als ik globaal even kijk wat een auto uitstoot aan co2 in een jaar, is dat in de orde grootte van 1000-2000 kg/jaar

vuurwerk (1 keer per jaar???) +400.000 kg/jaar

dan mag jij uitrekenen hoeveel auto's er in nederland rondrijden.

het is maar waar je van houd he:)

Hekel aan vuurwerk, zijn altijd weer k*tkinderen die gaan klieren met vuurwerk en dingen kapot gaan maken of naar andere mensen gooien. Bovendien zijn er elk jaar weer enorm veel ongelukken met vuurwerk dus ik ga liever naar de gym/ huis.

~~100 euro illegaal knalvuurwerk uit belgie. Sier koop ik niet.

Het eerste is het vernken van jezelf en het tweede het vernken van het milieu waar je iedereen dus mee benadeelt. Ohja, als je een PVV-er bent gaat dat natuurlijk niet op, want CO2 uitstoot is een leugen!

Whahaha jezus wat een kansloos linkse poepopmerking. Bemoei je lekker met jezelf jonge en laat mensen hun centen besteden aan waar zij zin in hebben. Wat is dat toch met die linksmensen die altijd menen dat alleen hun hobby's bestaansrecht hebben.

Whahaha jezus wat een kansloos linkse poepopmerking. Bemoei je lekker met jezelf jonge en laat mensen hun centen besteden aan waar zij zin in hebben. Wat is dat toch met die linksmensen die altijd menen dat alleen hun hobby's bestaansrecht hebben.

Ohja. Linkse hobbyyyyyy's!!!! Huilie huilieeeeee! Je maakt zelf een kansloze opmerking door maar weer eens clichématig het "linkse hobby argument" uit de kast te trekken. Ga eens eerst zelf nadenken in plaats van argeloos een populist na te schreeuwen.

Ohja. Linkse hobbyyyyyy's!!!! Huilie huilieeeeee! Je maakt zelf een kansloze opmerking door maar weer eens clichématig het "linkse hobby argument" uit de kast te trekken. Ga eens eerst zelf nadenken in plaats van argeloos een populist na te schreeuwen.

Kerel, echt waar, neem jij jezelf nog serieus? Haha. Wie ben jij om te moeten oordelen dat mensen van hun eigen ****ing geld geen vuurwerk moeten kopen? Waar maak je je druk om? Jij hebt er toch geen last van? Tis toch niet dat die jongens hier subsidie krijgen om vuurwerk te kopen of wel dan?! Zeikstraal.

Gratis zwavelbehandeling... goed tegen meeldauw, wat wil je nog meer.

Terug
Naar boven