AndroidHealthClinic

Vuurwerk

Ik had beetje vuurwerk gehaald maar was beter van niet...WAT EEN VETTE SHIT HADDEN DIE MENSEN NAAST ONS..

Was feestje in de kroeg (besloten) met allemaal kampers en ander tuig..gasten hadden serieus voor minstens 10.000 euro in de lucht geknald...kk heftige shit gewoon.

Zal eens kijken of ik wat filmmateriaal kan regelen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1z6xt0y.jpg

voor vandaag , inmiddels al wat op maargoed :D
Wat er niet opstaat is 4 rollen hindoe 3000 en 15 pakken thunderking.
Het beste vind ik toch wel de atomic/cobra6 , knalt veel harder dan zink 902...

Super nice was je collectie man:cool:. Die atomics en cobra6 knallen zeker lekker. Vooral die atomics gingen leuk op het ijs dit jaar, ze schoten alle kanten op. Wat vond jij eigenlijk van die grotere potten als je ze vergelijkt met de Z05 potten?

Ik heb erg genoten van andermans vuurwerk gisteren, mij heeft het allemaal niks gekost!:)

Gisteren vond ik het namelijk erg rustig hier in de buurt. Weinig mensen die hebben geknald, zal wel met de eco. crisis te maken hebben denk ik :P

Super nice was je collectie man:cool:. Die atomics en cobra6 knallen zeker lekker. Vooral die atomics gingen leuk op het ijs dit jaar, ze schoten alle kanten op. Wat vond jij eigenlijk van die grotere potten als je ze vergelijkt met de Z05 potten?

Ik vond ze wel mooi , ze waren geloof ik wel iets duurder dan de z05 potten. Wou ze eigenlijk niet kopen. Maar op het moment dat we in de winkel stonden waren veel dingen uitverkocht. Waardoor ik dus sommige dingen zomaar heb gekozen zonder dat ik er iets vanaf wist. Waaronder die potten. Maar was er zeer tevreden over. Enige wat een beetje tegenviel was de hindoe3000. De eerste mat viel 1 keer uit en de tempo was niet echt goed. Maar om 12 uur hebben er 2 op elkaar gelegt en toen waren ze perfect hehe :D

Dit jaar ook maar eens van die grote flowerbeds kopen, ik ben helemaal verliefd op dat siervuurwerk.
Ik heb geen KVK dus ik kan niet in Belgie kopen.
Zitten er mensen die me aan van die flinke bedden kunnen helpen :D?

Wat kosten die flowerbeds?

Dit jaar ook maar eens van die grote flowerbeds kopen, ik ben helemaal verliefd op dat siervuurwerk.
Ik heb geen KVK dus ik kan niet in Belgie kopen.
Zitten er mensen die me aan van die flinke bedden kunnen helpen :D?

Big T zal vast wel ingeschreven staan... betwijfel verder wel of ie je zou willen helpen. :p

Over vuurwerk gesproken... op het nieuws vertelde men dat er eentje dood was gevallen omdat ie iets voor twaalf met een ladder het dak op wilde klimmen. (hij woonde 5 hoog)

Wat een manier om aan je einde te komen. (gast was 21 jaar :eek:)

Er zijn alleen maar doden gevallen door randzaken. Mensen die elkaar op het spoor duwen enzo. Nog steeds verschrikkelijk, maar in ieder geval geen mong*len die hun kop boven een mortier houden.

Overigens een van de vele filmpjes die gemaakt zijn bij ons:

http://www.youtube.com/watch?v=l5oPMrsVAvM

Laatst bewerkt:
Heeft iemand een idee waar ik Mortier pijlen kan kopen?
Die zijn echt zo fakkin bruut he..:cool:

Supervlinders zijn deze veel harder dan nitraten?

Terug
Naar boven