AndroidHealthClinic

Vuurwerk

Hahahah t*ring die hardcore mix :roflol:

Heb ook net me vuurwerk weer opgehaald:D. Zal dit jaar rond de 600 euro liggen wat ik uit heb gegeven. Als het om vuurwerk gaat ben ik net weer een klein kind :P Foto'je van me collectie van vorig jaar.

24vpe9h.jpg

Heb ook net me vuurwerk weer opgehaald:D. Zal dit jaar rond de 600 euro liggen wat ik uit heb gegeven. Als het om vuurwerk gaat ben ik net weer een klein kind :P Foto'je van me collectie van vorig jaar.

24vpe9h.jpg
t*ring...gozer als je geld te veel heb wil ik wel wat geld van je afnemen hoor;)

Holy sh*t Berry :eek::eek::eek:, jij gaat door tot 6 uur neem ik aan ?:P

Net me pakket opgehaald, in de drukte hebben ze er 2 pakken pijlen bij gedaan altijd welkom :D

600 euro...:eek:

24vpe9h.jpg

Van dit geld koop je een monster kuur
Ook wel meerdere kuren
:D

Bompijl + 20 flessen wasbezine = veel plezier :D

Alweer? was vorig jaar ook al zo
ja, heb het gister gelezen op de website van het knmi.
voorspelling was geen regen, maar wel dichte mist.

nu kan er in 3 dagen natuurlijk een hoop veranderen, dus misschien valt het uiteindelijk nog wel mee.
vorig jaar was inderdaad ook niet echt leuk.
ik kon mn eigen vuurwerk nog net zien (pijlen die vrij hoog gingen weliswaar een heel stuk minder) maar vuurwerk van mensen iets verderop kon ik niks meer van zien.

24vpe9h.jpg

Holy shit dude! :D 600 euri is wel erg veel.. Krijg je toch nooit op één avond afgestoken ???

http://www.youtube.com/watch?v=fUfc-qPsOE8&feature=related

Carbit schieten....
Men neme een melkbus, boort daar een gaatje onderin (boortje 8 of 9)
Deksel erafhalen, carbit erin, beetje water erbij.
Deksel er weer op, carbit laten gassen.
Bus horizontaal op de grond leggen en op de bus gaan zitten (gezicht richting bodem) en een vlammetje bij het gaatje houden.
Resultaat is een klap, en een rondvliegende deksel.

Terug
Naar boven