- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Zegt de man die "no pomp, no life" in z'n sig heeft staan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zegt de man die "no pomp, no life" in z'n sig heeft staan![]()
Holy shit dude!600 euri is wel erg veel.. Krijg je toch nooit op één avond afgestoken
![]()

Ben ook de hele dag bezig tot een uur of 3 's nachts. Tjaa je bent een vuurwerkfreak of niet![]()
Heb ook net me vuurwerk weer opgehaald. Zal dit jaar rond de 600 euro liggen wat ik uit heb gegeven. Als het om vuurwerk gaat ben ik net weer een klein kind
Foto'je van me collectie van vorig jaar.
![]()
Heb ook net me vuurwerk weer opgehaald. Zal dit jaar rond de 600 euro liggen wat ik uit heb gegeven. Als het om vuurwerk gaat ben ik net weer een klein kind
Foto'je van me collectie van vorig jaar.
![]()

Moet je niet zuipen dan?Ben ook de hele dag bezig tot een uur of 3 's nachts. Tjaa je bent een vuurwerkfreak of niet![]()
Ik heb er geen verstand van, maar als het legaal is boeit het toch niet?

Voor 15 euro wat gekocht hier in Duitsland(daar ben ik nu toevallig). Wel lachen altijd, ik steek het het liefst al wat voor 12-en af, om alcohol met vuurwerk te combineren ben ik te verstandig.

Zijn er maar 1600...
Hij zal wel een paar arena's maken of zo, dan gaat het ook altijd wel hard.

Zijn er maar 1600...
Hij zal wel een paar arena's maken of zo, dan gaat het ook altijd wel hard.
Dat is niet allemaal legaal. Die pakketjes die op astronouten lijken die in het midden liggen zijn bijv illegaal en die zwarte dozen daarachter zijn denk ik supervlinders, ook niet helemaal legaal en zo liigt er nog welmeer![]()

"maar" 1600, gaap..
als je op oud jaars avond dus 4 uurtjes gaat knallen (veel..) dan moet je 5 per minuut knallen (en nog je andere vuurwerk!) happy newyear
natuurlijk zullen jullie wel nu al beginnen, maar toch

meneer is gelijk verslaafd aan kurenVan dit geld koop je een monster kuur
Ook wel meerdere kuren
![]()