Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jah idd hij probeert de lager klasse te winnen met zijn praatjes en aangezien dat er een hoop zijn heeft hij een hoop stemmen , kijk maar naar de gemeenteraads verkiezingen.Meneertje Bos probeert zo zieltjes te winnen bij de minder bedeelden.
Kijk eens aan. Als ze dit echt menen, dan stem ik op de VVD. Gaat ons 600 euro in de maand schelen.
en wie gaat dat betalen? En dan zullen ze toch eerst meer gekwalificeerd persoon moeten hebben bij de kinderopvangverblijven.
Ideeen hebben ze altijd. Als ik in de regering wil komen kan ik ook gaan roepen dat ik ervoor ga zorgen dat het minimum loon omhoog gaat met 50%. En weet ik veel wat nog meer.
Iets zeggen en op een juiste manier tot uitvoering brengen zijn 2 verschillende dingen.
uitkeringen korten en afschaffen bij geen baan of vrijwilligers werk , en na een halfjaar geen subsidies meer,
100 % mee eens.. het probleem is dat sommige mensen makkelijk in de maling te nemen zijn en zo kiezers te winnen....
afschaffen uitkering krijgen ze er nooit doorheen. vergeet dat maar. makkelijk gezegd, maar is niet reeel.
ze kunnen al eens beginnen met fors verlagen, nu is het te makklijk om niets te doen, tegenwoordig heeft een steuntrekker uiteindelijk netto meer over om vrij te besteden met alle subsidies erbij dan iemand die gewoon hard werkt in een supermarkt oid , of als 2verdieners die gewoon modaal verdienen.
Ik vind ook dat een uitkering helemaal afschaffen geen optie is , want je kan immers altijd ineens op straat komen te staan , maar na een bepaalde periode kan men zeker wel aan het werk en dan moet men maar idd een simpel baantje nemen of eventueel vrijwilligerswerk, daarbij vind ik ook dat er wel naar leeftijd gekeken moet worden als men erg jong is mag men ook verwachten dat iemand weer snel deelneemt aan het arbeidsproces

dat is de ww, dan heb je nog een stuk of wat sociale wetten, bijstand is weer voor 1 alleenwonende 70% van het minimumloon en dan krijg je nog wat meer als je kinderen hebt en zo heb je nog een stuk of wat wettenIk heb geen idee wat een uitkeringtrekker krijgt maar was het niet 70% van je laatst verdiende loon voor een bepaalde periode?
Noem 1 goede reden?
Uitkeringen worden in bepaalde gemeenten al onder de 27 niet meer uitbetaald, dus komt er landelijk heus wel doorneeh. Wordt steeds strakker hier dus no problem!
1 uitkering niet betalen is 1 persoon een mooi salaris geven als kinderdagopvang. Betaald zichzelf wel terug hoor.
Ze willen gewoon iedereen die kan werken aan het werk hebben![]()