Kan ik wel gaan noemen maar ''goede redenen'' zijn subjectief
Hehe noem er toch maar es een

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan ik wel gaan noemen maar ''goede redenen'' zijn subjectief

Al ben ik er principieel op tegen, als het je 600 euro in de maand scheelt, kan ik me voorstellen dat je vanuit dergelijke overwegingen op een partije gaat stemmen. (al ga ik er daarbij van uit dat je geen 6000 euro schoon in het handje hebt per maand)
Maar ik blijf erbij dat je als ouder bij je kind hoort te zijn.
Eerste partij die een kindertoeslag invoert krijg mijn stem. VVD is gewoon bezig met strooigoed, op eens kan er weer worden uitgedeeld. Maar goed Zalm gaat ook pleite, dan kan er weer wat meer.
Het plan van de VVD ben ik het in bijna alles mee eens, maar dit punt zorgt er voor dat ik nu zeker niet op ze stem.
Dus je vindt bijna alles van de VVD goed, maar omdat ze met dit plan zijn gekomen, stem je er maar niet op.
Kinderbijslag moeten ze ook gewoon afschaffen. Als je geen geld hebt, neem dan geen kinderen. Zie genoeg mensen met continue snotterende kinderen rond lopen, gewoon omdat die kinderen slecht te eten krijgen.
het idee achter dit plan is om meer mensen aan het werk te krijgen. Jullie zien het weer als geldplukkerij bij degene die geen kinderen hebben. Lekker belangrijk!!!QFT. Mensen zonder kinderen moeten dus EN meebetalen aan de kinderbijslag, EN dan ook nog de kinderopvang? (om alle andere jeugdvoorzieningen maar even niet mee te rekenen, want dan wordt ik depri...)
Ik wil geen cent extra gaan dokken omdat anderen zo graag een levensechte plaspop willen. Het plan van de VVD ben ik het in bijna alles mee eens, maar dit punt zorgt er voor dat ik nu zeker niet op ze stem.
Echt ik vind het belachelijk dat kinderopvang wordt gesubsideerd, als mensen voor kinderen willen zorgen moeten ze dat inderdaad maar zelf dokken.Haha, hoe naief. Alsof er een partij bestaat waarbij alle plannen stroken met jou beeldDus je vindt bijna alles van de VVD goed, maar omdat ze met dit plan zijn gekomen, stem je er maar niet op.
Volgens mij ken je de politiek niet![]()
We richten de Partij voor de Kindertoeslag dan maar samen op!![]()
Echt ik vind het belachelijk dat kinderopvang wordt gesubsideerd, als mensen voor kinderen willen zorgen moeten ze dat inderdaad maar zelf dokken.
Of kan wat vroeger wel kon nu opeens niet meer? Enige reden die ik kan bedenken waarom het niet meer kan is omdat mensen hun levensT willen handhaven. Allemaal prima, maar daarvoor hoef ik dan niet te dokken. Is niet mijn zaad dat er rondloopt.
En jij ziet het zelf als een manier om snel even 600 per jaar te besparen omdat jij toevallig nu wel kinderen hebt. Dus jij bekijkt dit net zo partijdig als de kindervrijen. Niet hypocriet gaan doen.Van mij mag er een slotje op deze thread. Ga maar ergens anders ouders lopen bashenhet idee achter dit plan is om meer mensen aan het werk te krijgen. Jullie zien het weer als geldplukkerij bij degene die geen kinderen hebben. Lekker belangrijk!!!
Ik loop al bijna 10 jaar rond met een soortgelijke gedachte. Helaas ben ik (nog) niet bekend/berucht, dus zal ik me via de gemeentepolitiek eerst omhoog moeten werken.We richten de Partij voor de Kindertoeslag dan maar samen op!![]()
![]()

Zo is het. Dat mensen zo nodig een zo nieuw mogelijke auto voor de deur willen, en dat ze die deur in een zo duur mogelijk pand willen, dat is leuk voor hen. Een dubbel inkomen per huishouden is vooral nodig om maar meer en grotere spullen te kunnen bekostigen.Of kan wat vroeger wel kon nu opeens niet meer? Enige reden die ik kan bedenken waarom het niet meer kan is omdat mensen hun levensT willen handhaven. Allemaal prima, maar daarvoor hoef ik dan niet te dokken. Is niet mijn zaad dat er rondloopt.
Veel geld verdienen -- om gelijk weer uit te geven aan kinderopvang, en dan ook nog eens je eigen kinderen niet opvoeden!En jij ziet het zelf als een manier om snel even 600 per jaar te besparen omdat jij toevallig nu wel kinderen hebt. Dus jij bekijkt dit net zo partijdig als de kindervrijen. Niet hypocriet gaan doen.
Je zegt het zelf al: dankzij de kinderopvang kom je erg laag uit. En dan betaal je volgens mij nog steeds niet echt de volledige marktprijs voor opvang, moet je nagaan. Maar is dat de schuld van de mensen met een uitkering? Jij KIEST er voor om een kind te nemen. Jij KIEST ervoor om dat kind in de opvang te doen. Jij KIEST dus voor een produkt wat je bijna niet kan betalen. Dus wie is hier dan onverstandig bezig? Ga je ook lopen klagen over je extreem hoge hypotheek als je buren huursubsidie krijgen? Ik hoop het niet, want je hebt het jezelf aangedaan.Ik doe niet hypocriet. Wat hypocriet is is dat we beiden fulltime werken, maar dankzij de kinderopvang net zoveel overhouden als een samenwonend stel wat een uitkering trekt. Maar die beuren zorgtoeslag, huurtoeslag, gratis hondenbelasting, kwijtschelding van waterzuiveringsshit en ga zo maar door.
En die krijgen wij niet, omdat we teveel verdienen.
Dat is pas hypocriet.
Het hypocriet zijn had betrekking op iets anders. Lees maar terug. Maar ik gun jou die 600 zeker wel. Hell, nog wel meer ook! MAAR NIET ALS HET UIT MIJN ZAK KOMT OM EEN LUXE-ARTIKEL (kind) VOOR JOU TE BETALEN!!!Ben ik ineens hypocriet, als we na jaren van inleveren een keer hopen dat we er wat op vooruit gaan, of gun jij me gewoon die 600 euro niet. Want wie is er dan hypocriet?