MuscleMeat

Waar Bestel Jij ?

Peiling Peiling Waar bestel jij>

• XXL Nutriton

Stemmen: 53 43,8%
  • Body En Fit Shop

Stemmen: 40 33,1%
  • SportFood

Stemmen: 2 1,7%
  • Powersupplements

Stemmen: 18 14,9%
  • M Doubly You

Stemmen: 0 0,0%
  • Anders, (reactie)

Stemmen: 8 6,6%

• Totaal stemmers
    121
Mensen gingen vroeger naar de kermis om freaks zoals jou te zien; nu dat niet meer mag is het alleen nog maar interessanter geworden.
Wel leuk dat jij zomaar iets bij je stats invult, te bang om je echte stats er neer te zetten?

1 produkt bij body en fitshop besteld: top!

Bestel anders al jaren bij myprotein.com. Goedkoop, goede produkten en geleverd binnen de 5 dagen.

Ik wil binnekort bij: http://www.hardcorenutrition.nl/ gaan bestellen. Stuk goedkopers als XXL en leuke extra bij grote bestelling, heeft iemand al ervaring met hun??

Meestal Powersupplements, en wat overige dingen bij XXL

En zeker ook meer Sportfood aangezien we iedere dag tal van DBB bestellingen binnenkrijgen.???

Kom op SF ''fans'', waar zitten jullie!:D

Gasten die bij SF bestellen trainen ook echt, en spammen niet de hele dag rond op het forum? ;)

OT: Ik heb bij alle boardsponsors wel wat besteld, allemaal fantastische service & producten. Xxl blijft favoriet bij mij, vooral om het huismerk :).

Laatst bewerkt:
BODYLAB!!

top producten, mooie prijzen, goede service!!

Wat een k*tpoll. :(

sinds whey perfection bij b/f shop

Heb whey delicious en megagrow een antal keren besteld bij XXL. (6 potten)

Nu ben ik op zoek naar een goed smaken whey isolate, voor me cut, en wordt het powersupplements.

Hun verkopen ook XXL huismerk? :S

Je mag voortaan spreken van een A-Merk. XXL Nutrition wordt heel veel verkocht in sportscholen en ook meer en meer webshops willen ons merk gaan verkopen. Plus we hebben ook de uitstraling en kwaliteit van een A-merk.

Het "huismerk" zijn we dus ontstegen ;)

xxl nutrition
sportfood
bodylab
body en fitshop

Je mag voortaan spreken van een A-Merk. XXL Nutrition wordt heel veel verkocht in sportscholen en ook meer en meer webshops willen ons merk gaan verkopen. Plus we hebben ook de uitstraling en kwaliteit van een A-merk.

Het "huismerk" zijn we dus ontstegen ;)

Ok, netjes!

Terug
Naar boven