XXL Nutrition

Waar blijft de volgende meeting?

eduardjanssen zei:
Schenk een whiskey in en ik ben van de partij. Ik ga echt niet de wannabee bodybuilder uithangen in een zwembad.

Same here....ben niet zo'n zwemmer en ik kom voor de baco's en die schenken ze niet in een zwembad.:( :(

O zeg dat dan dan kom ik ook wel. Dan hoef ik geen zwembroek te kopen ook.

:rolleyes: En ik maar denken dat er door 2 heren van hier in maart ofzo een meeting in Amerstam georganiseerd zou worden waar we zouden gaan eten en daarna gaan stappen! Noem geen namen....

Testo en MrJ

:D :D :D

• Topic Starter Topic Starter
Jezus, het homofiele druipt er weer af hier zeg. Komop jongens, originele ideeen?

Hehe ... tjah ... Het beste zou zijn om een winterBBQ buiten de organiseren... dan heb je ook geen gezeik met wie er nou eigenlijk groter is...
Alhoewel er wel heeeeel veeeel vrouwtjes om zullen kijken als er zo'n ploeg gespierde gasten op het strand loopt ... ;)

Ik noem maar een idee.. maar een keer karten ofzo ?? iets in die richting?

Misschien meer iets van een pretpark, al vraag ik me af of het gros hier wel de financiele middelen heeft, sixflags ofzo. (Dani d'r idee, niet de mijne)

Sixflags ... :S daar kom ik elk jaar al (campzone zit naast sixflags..)
Wel leuk trouwens, maar het gaat naar 5 keer toch wel vervelen .. Maar dan moet je afspreken op een regenachtige dag, anders krijg je weer dat geloer naar elkaar..

Strand? RichardV in zijn strakke geile Speedo, I'm in!! :D

Pretpark ook goed, DanceValley meet lijkt me ook wel wat

Als het in de buurt van leuven is kom ik ook :D

Zolang het niet in de buurt van Leuven is kom ik :)

(Leuven is zo vér!)

Strandmeeting en dan erna zuipmeeting.. goed plan.. :)

ene meeeting bji geleijns!!!!!!!!!!! we l iederen vna te vore geld over makn op mijn rekening !!!! dat weet ik zeker dat iedereen komdt !!!!!!!!!!

ja waarom eigenlijk is geen meeting in Belgie? leuven is makkelijk te bereiken via snelweg en trein

Terug
Naar boven