AndroidHealthClinic

Waar blijft de volgende meeting?

marz01 zei:
Jij was toch met een huisje bezig?

VOLGENDE MEETING BIJ ROBERTH IN ZIJN TUIN>>GRATIS ETEN EN DRINKEN ;)

das goed marz:D...ik zit dan alleen wel op 4 hoog he?:cool: ik weet niet hoeveel kilo dat balkon kan houwe voordat het met de barbecue en 12 dbb'ers naar beneden dondert:evil2:

x

Laatst bewerkt:
Stelletje fl**kers. Kunnen we niet keihard gaan zuipen ofzo, dan kom ik ook. Elkaars body checken in een zwembad en wat laf roid geswaffel in de kleedhokjes maken mij niet echt enthousiast voor een meeting.

Lijkt me ook een goed plan, een meeting op het strand. Ik ben in ieder geval van de partij dan!

benchMarc zei:
In de zomer een dagje aan het strand is niet eens zo'n gek idee eigenlijk.
We zullen dan nog wel eens zien welke endo-opscheppers er beachready zullen zijn!

En kijken of we sommige ecto's buiten hun kleur kunnen onderscheiden van de gemiddelde somalier/ethiopier!
Kijken of bench een armpje heeft boven de 40 cm:D

D. zei:
Stelletje fl**kers. Kunnen we niet keihard gaan zuipen ofzo, dan kom ik ook. Elkaars body checken in een zwembad en wat laf roid geswaffel in de kleedhokjes maken mij niet echt enthousiast voor een meeting.

Schenk een whiskey in en ik ben van de partij. Ik ga echt niet de wannabee bodybuilder uithangen in een zwembad.

haha nee al die ecto's met hun complexen zijn als de dood voor een glas bier.

eduardjanssen zei:
Schenk een whiskey in en ik ben van de partij. Ik ga echt niet de wannabee bodybuilder uithangen in een zwembad.

benchMarc zei:
We zullen dan nog wel eens zien welke endo-opscheppers er beachready zullen zijn!
:flipoff::D

Een meeting op het strand/ zwembad is wel een beetje ghey. Maar aan de andere, leuke freakshow, misschien halen we de krant wel, of shownieuws:D

a1s zei:
Als het een meeting word op het strand van Katwijk/Noordwijk kom ik wel kijken:eyebrow:

Geen Katwijk, daar liggen alleen oudjes.

Noordwijk is misschien wel een idee, misschien kan er wel een barbeque geregeld worden bij een strandtent.

(en ik kan dan lekker thuis poepen:D )

eduardjanssen zei:
maar onder welke naam kom je dan op de meeting;)

Wordt het nu een vreetmeeting of een zuipfestijn:)

@maniac:Heb je ook een boot dan? Dat zou het natuurlijk helemaal compleet maken. Beetje waterskieen, kloten met zo'n band...:D

maniac zei:
Geen Katwijk, daar liggen alleen oudjes.

Noordwijk is misschien wel een idee, misschien kan er wel een barbeque geregeld worden bij een strandtent.

(en ik kan dan lekker thuis poepen:D )

Hehe schjit jou wc dan ook wel vol!

RichardV zei:
En kijken of we sommige ecto's buiten hun kleur kunnen onderscheiden van de gemiddelde somalier/ethiopier!
Kijken of bench een armpje heeft boven de 40 cm:D
Fear my bicep-peak!

Damn, als het een stranddag in juli wordt, moet je het nu zeggen.
Ik heb namelijk nogal wat voorbereidingstijd nodig op dit moment!:o

benchMarc zei:

Strak plan....gaan we s'avonds lekker stappen en zullen we zien welke ecto nog opvalt tussen de échte mannen,gab.:D

Terug
Naar boven