Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom ik zo dom ben geweest te vergeten dat de winkels vandaag dicht zijn![]()

K*t hé... ik ben zaterdag om 17:40 nog naar de winkel gegaan. (ging om 18:00 dicht) Net geluk gehad dus![]()

ik denk nu dat ik nog dronke ben van gister... denk ik
Dat gisteren echt onwijs gezellig was en ik weer een hoop dingen geleerd heb >.<
Oh.. en dat ik zo bezoek krijg en ik echt wat aan deze puinhoop moet gaan doen!
Dat mensen heel erg vreemd kijken als je uitgaat met 5 mannen. Dat ze nog vreemder kijken als je smilies in het schuim van je Guinness tekent.
Oh.. en als je opstaat dat je eerst moet kijken of er wel een gordijn voor het raam zit voordat je je gaat staan uitrekken in je ondergoed. Ik heb te lang niet in de stad gewoond >.< Maar de overbuurman zwaaide wel lief...

Dat mensen heel erg vreemd kijken als je uitgaat met 5 mannen. Dat ze nog vreemder kijken als je smilies in het schuim van je Guinness tekent.
Oh.. en als je opstaat dat je eerst moet kijken of er wel een gordijn voor het raam zit voordat je je gaat staan uitrekken in je ondergoed. Ik heb te lang niet in de stad gewoond >.< Maar de overbuurman zwaaide wel lief...

Morgen weer lekker aan het werkVerlopig weer klaar met die k*t feestdagen.