AndroidHealthClinic

waar denk je nu aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom ik zo dom ben geweest te vergeten dat de winkels vandaag dicht zijn:(

Hoe ik vandaag mijn LB eens ga slopen

• Topic Starter Topic Starter
Dat ik snel moet opschieten en het huis van m'n gf weer enigzins opgeruimt er uit moet laten zien voordat ze thuis komt over een uurtje.:(

:roflol:

K*t hé... ik ben zaterdag om 17:40 nog naar de winkel gegaan. (ging om 18:00 dicht) Net geluk gehad dus :D

na trainen chinees halen en later misschien nog een pizza bellen of lokale snackpoint overvallen:roflol:

feestdagen ownen mij altijd. met kerst had ik geluk dat een bepaalde super nog wat langer open was dan de rest:roflol:

Laatst bewerkt:
ik denk nu dat ik nog dronke ben van gister... denk ik

dat iedereen naar dieka gaat vandaag, maar ik niet! omdat ik ben vergeten af te spreken!:O

Dat gisteren echt onwijs gezellig was en ik weer een hoop dingen geleerd heb >.<
Oh.. en dat ik zo bezoek krijg en ik echt wat aan deze puinhoop moet gaan doen!

De SDB, Domela, Palingoproer, Kuyper en de Doleantie! Oh man.

Wat heb je zoal geleerd dan?

Dat mensen heel erg vreemd kijken als je uitgaat met 5 mannen. Dat ze nog vreemder kijken als je smilies in het schuim van je Guinness tekent.
Oh.. en als je opstaat dat je eerst moet kijken of er wel een gordijn voor het raam zit voordat je je gaat staan uitrekken in je ondergoed. Ik heb te lang niet in de stad gewoond >.< Maar de overbuurman zwaaide wel lief...

Dat mensen heel erg vreemd kijken als je uitgaat met 5 mannen. Dat ze nog vreemder kijken als je smilies in het schuim van je Guinness tekent.
Oh.. en als je opstaat dat je eerst moet kijken of er wel een gordijn voor het raam zit voordat je je gaat staan uitrekken in je ondergoed. Ik heb te lang niet in de stad gewoond >.< Maar de overbuurman zwaaide wel lief...

:roflol:

OT: ik ben aan't nagenieten van't feit dat ik m'n moeder zo ver heb gekregen dat ze van totale wantrouw t.o.v. supplementen haar mening heeft veranderd en nu zelf shakes gaat beginnen nemen en spierverstevigend beginnen te trainen :grinny:

Morgen weer lekker aan het werk :cool: Verlopig weer klaar met die k*t feestdagen.

Zo'n buurvrouwen heb ik nou nooit :(

Dat je van de hele dag achter de computer zitten wel erg moe word :)

Ik denk aan morgen.. rug trainen.. :bow:

ben alvast aan het mediteren voor morgen, word weer een harde dag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven