AndroidHealthClinic

waar denk je nu aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
En dat na 3 jaar :eek:
Het arme meisje.

ze stond in de weg van veel "projecten", onder andere m'n trainingen... arme ik!

niet dat ze een slecht meisje is ofzo, maar we verschillen teveel zodat voortdoen met de relatie niet meer fun was voor mij

nogal, ze had het niet verwacht... pffff
luister ik vind het supererg voor haar maar ik heb'r vaak genoeg uitgelegd hoe belangrijk dat soort zaken voor mij zijn

3 jaar is ook niet niks natuurlijk. Ze zal er nog wel een poosje kapot van zijn.. maar het moet van 2 kanten komen he :) Succes iig met je projecten :p

Dat ik de was moet doen, naar bed moet, mijn spullen moet pakken voor morgen, hoe die spullen ooit in mijn tas gaan passen, mijn 1e dag werk morgen....

doen we een keer,weet alleen nog niet wanneer. ;)

Ik ook niet!

Maar ik ga nu eens richting bed kruipen denk ik. Nog even tv kijken en dan heerlijk slapen!

slaapze,ik ga ook :)

ze stond in de weg van veel "projecten", onder andere m'n trainingen... arme ik!

niet dat ze een slecht meisje is ofzo, maar we verschillen teveel zodat voortdoen met de relatie niet meer fun was voor mij

lol @ in de weg staan van je trainingen.. grootste gedeelte van de tijd train jij niet eens :roflol:

slapeh

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven