MuscleMeat

waar denk je nu aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat ik over een half uur weer die smerige cottage cheese naar binnen moet werken...

:kots:

Dat ik hoop dat ik niet op mijn bek ga als ik zo naar de gym en mijn werk ga fietsen... K*tsneeuw!
En dat ik me voortaan niet in de tijd ga vergissen >.< Korte training vandaag :(

Dat ik nog kip aan't spit over heb van gisteren:lick:

lol @ in de weg staan van je trainingen.. grootste gedeelte van de tijd train jij niet eens :roflol:

jij bent thuis de knapste of de grappigste... want de slimste ben je allessinds niet ;)
"zij staat in de weg van m'n trainingen" en "grootste gedeelte van de tijd train jij niet eens" hebben een link, ik geef je karma als je hem vindt tegen volgende week :thumbs:

OT: dat ik m'n bodygroom nog eens moet gebruiken straks, want dat er schoon volk op bezoek komt :grinny:

jij bent thuis de knapste of de grappigste... want de slimste ben je allessinds niet ;)
"zij staat in de weg van m'n trainingen" en "grootste gedeelte van de tijd train jij niet eens" hebben een link, ik geef je karma als je hem vindt tegen volgende week :thumbs:

OT: dat ik m'n bodygroom nog eens moet gebruiken straks, want dat er schoon volk op bezoek komt :grinny:

Ok, eigenlijk was het een grapje.. maar jij hebt zelf meerdere keren gezegd dat je niet kon trainen omdat je als een klojo elke dag zat te feesten en te zuipen.. dus please :o

OT: bodygroom :roflol:

Ok, eigenlijk was het een grapje.. maar jij hebt zelf meerdere keren gezegd dat je niet kon trainen omdat je als een homo elke dag zat te feesten en te zuipen.. dus please :o

edit: bodygroom :roflol:

ze zat de hele tijd aan m'n kop te zagen dat het nu écht niet meer mooi was (ze had het dan op m'n lats vooral en m'n traps ook op een bepaald moment) waardoor ik het ook wat beu begon te worden en dan maar begon te feesten en zuipen...

@ bodygroom: hehe, als je zo'n behaarde bosaap als mij bent ben je blij dat er zo'n ding bestaat hoor :p

ze zat de hele tijd aan m'n kop te zagen dat het nu écht niet meer mooi was (ze had het dan op m'n lats vooral en m'n traps ook op een bepaald moment) waardoor ik het ook wat beu begon te worden en dan maar begon te feesten en zuipen...

@ bodygroom: hehe, als je zo'n behaarde bosaap als mij bent ben je blij dat er zo'n ding bestaat hoor :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

The look of testosteron!

dat m'n kat vannacht heelhuids thuis is gekomen,na 3 nachten pleite te zijn geweest :D

Dat ik net wakker ben en m'n hoofd nog een watje is.

Patatje speciaal.

No need to shave while on holiday.. right? :roflol:

Dat ik zin heb in m'n cordon bleu straks:lick:

Ik denk aan de printer die ik het raam uit wil gooien. GRRRRRRRRRr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven