XXL Nutrition

waar denk je nu aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou idd met een rubbertje voel ik er 3min wat van en daarna houd me jongeheer het voorgezien. Echt welke malloot die dingen heeft uitgevonden...Vraag me ook echt af hoe we het voor elkaar hebben gekregen om het de eerste 5x met condoom te doen. (ok bij het aantrekken hielt hij het toen al voor gezien, maar met aanmoediging lukte het wel :P)

Condoom of geen condoom, daar heeft mijn lul verder weinig problemen mee. (qu stijgeren)

dat ik NU naar buiten ga in het zonnetje zitten, het is buiten 23 graden en ik zit achter die k*t computer :mad:

De stijfigheid van de spieren dat men maatje morgen gaat hebben, omdat hij straks voor de eerste keer gaat trainen en ik hem onmiddelijk leer squaten :D

ik aan dat geile wijf in me andere browser, en dat ze hem wel erg knap deeptroath neemt!!

Was ik maar rijk!

• Topic Starter Topic Starter
Zal ik Rugby kijken op BBC of Future Weapons op Discovery?

hmmz future weapons?

Ik denk eraan hoe lekker het weer gaat voelen dat ik aanstaande week loon heb en eindelijk goed kan beginnen met trainen en eten:D.

Nu nog een goede sportschool waar ik me gang kan gaan:D.

Olddutch: Wat doe je dan binnen?:D

Mvg

welke curlvariant mij de felbegeerde bicepspiek gaat bezorgen

mijn voeten die rood en blauw zijn.. op hakken weze werken @ vleeswarenafdeling hema :roflol: AU!

aan de enorme belachelijke monster vreet middag die ik net heb gehad in mijn cutfase en aan de 4kilo schijt die er eerst uit moet voordat ik ga stappen

Fnaaf? :D

of ik naar st patricks day ga in paddy's pub of gewoon thuis blijf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven