AndroidHealthClinic

waar denk je nu aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aan de film Pistol Whiped met steven seagal die ik zo ga starten.

Aan een loser van een jongen :o

ik zit te denken of ik nog een log bij ga houden op dbb of niet

Ik zit te denken of Jason nog een log bij gaat houden of niet

ik zit te denken of Willy rond deze tijd geen brutale coïtus zou moeten hebben:roflol:

ik zit te denken waarom trasher zich dat afvraagt en of die zich nu rukt...... :D
(Voor de geïnteresseerde: morgen komt me chick terug uit Spanje (lees: morgen heb ik harde coïtus))

Ik zit te denken of Jason het gaat doen

En of Willly hét gaat doen

Dat blondje van daarjuist :o

ik denk dat ik komend weekend een mooi feestje ga beleven:ds:

het feit dat ik gister geen coïtus had met mijn vriendin omdat er geen tijd voor had en vandaag niet omdat ze net misselijk naar huis is gegaan :| en volgende week ook nog eens ongesteld is.
sucks hard vanwege het feit dat ze nog niet bij mij mag blijven slapen maar wel midden in de nacht alleen naar huis mag fietsen :p

ik denk dat wanneer Dennis69 een echte kerel zou zijn, hij de rode zee met trots ging bevaren

het feit dat ik gister geen coïtus had met mijn vriendin omdat er geen tijd voor had en vandaag niet omdat ze net misselijk naar huis is gegaan :| en volgende week ook nog eens ongesteld is.
sucks hard vanwege het feit dat ze nog niet bij mij mag blijven slapen maar wel midden in de nacht alleen naar huis mag fietsen :p

Ze was 'misselijk' als in 'vandaag niet schat ' ...

Ik zit te denken of die brutale k*thomo van een Trasher überhaupt nog eens gaat trainen én of ie dan ook een log gaat bijhouden .

ff rukke en slapen

ik zit te denken waarom trasher zich dat afvraagt en of die zich nu rukt...... :D
(Voor de geïnteresseerde: morgen komt me chick terug uit Spanje (lees: morgen heb ik harde coïtus))

Misschien heeft ze nog wat nieuwe standjes geleerd! :D

Ga ik dadelijk de fiets nemen of de auto..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven