AndroidHealthClinic

waar erger jij je aan in het uitgaansleven?

Bezoekers in dit topic

Bracke zei:
Wat niet wegneemt dat alto's dommer zijn dan de gemiddelde gabber.. Alto's zoals ik ze ken en zoals ik ze bezighoor zijn als homos in het leger.

Zelfontkenning... Je hebt er die alto zijn en je hebt er die alto wezen.. Kakken op een bekrompen wereld en commerce.. Als er 1 ding tegenwoordig commerce is is het alto zijn.. Bovendien zijn alto's zelf enorm, naar mijn mening, het meest bekrompen. Ach ja, meeste mensen die groepjes liggen vormen (gabber, skater, ...) Kan als je 16 of 18 bent.. Maar op bepaalde leeftijd mag het wel stoppen naar m'n mening..

Idd, ze lopen altijd heel "appart" te zijn met zn allen terwijl het de grootste kudde schapen is die achter alkaar aan lopen.

Je ziet het vaak ook gewoon bij een paar extreme alto's. Wat ze allemaal wel niet doen om zichzelf zo lelijk mogelijk te maken. En als je dan goed kijkt.....
dan zie je dat ze van zichzelf al ontzettend lelijk zijn. En dan begrijp je dus waarom ze dat doen.
 
mensen die te dicht voor je staan en op hun manier dansen(de regendans :banana: ) en dan de hele tijd tegen je aan botsen zodat je drinken uit je glas klotst :mad: :grumble: :evil2: :shoot:
 
Of mensen met een zonnebril op.. haha!
 
Ik ga niet zo heel vaak uit, maar ik kan me kapot ergeren aan de hoge prijzen en als het druk is, ruziezoekers enzovoorts...
 
Skinheads en echte alto's vindt je dan ook enkel terug in de dorpen - waar de mode nog wat achter staat.. :p (Seriously)
 
Bracke zei:
Skinheads en echte alto's vindt je dan ook enkel terug in de dorpen - waar de mode nog wat achter staat.. :p (Seriously)

LOL, kom maar eens kijken in een Amsterdams kraakpandje :) Maar idd, in dorpen zijn ze in het algemeen behoorlijk aanwezig.
 
Johny zei:
Wat ze allemaal wel niet doen om zichzelf zo lelijk mogelijk te maken. En als je dan goed kijkt.....
dan zie je dat ze van zichzelf al ontzettend lelijk zijn. En dan begrijp je dus waarom ze dat doen.

Hahaha, dat zegt me vriendin heel de tijd :roflol::D

(Idd, nog nooit te knappe alto gezien. ??? )
 
superspider zei:
sommige londsdale gasten zijn sympathiek hoor. Ben qua uiterlijk zeker geen gabber maar moet je je echt zo kleden om je gabber te voelen of te zijn? denk van niet toch...


Oh, ik kleed me er ook niet meer naar hoor ;) Ben alleen nog kaal, maar dat is meer omdat ik het gewoon mooi vind. Alsjeblieft, ik ben 25.. als ik nu in een pipo pak rondhak, voel ik me voor lul staan ...
 
hé kale, zou je niet eens voor de lol je haar weer eens laten groeien? :)
lijkt me bestwel cool, dat je straks een echte bos hebt maar wel de nick KaLe hebt....
HUMORRR ech wel.
nee maar serieus; goed idee of niet?
 
Kale is inmiddels niet meer in staat om zijn haar terug te laten groeien door al die chemie in zijn lichaam.
 
hé mars als je weer eens op msn komt heb ik een leuke msnwink van Peter André voor je.
 
Chewie zei:
Helaas wel :( ...

Robert en Kale...ikzei express 90%, zodat er ruimte is om mijn mening niet te hoeven herzien :P

Maar MIJN ERVARING LEERT MIJ dat de gabbers(die ik ken) gemiddeld genomen een lagere opleiding genieten dat de alto's ed, die ik ken....

ok Chewie...dan is het goed:D om het goed te maken ...:kiss:
 
boogie zei:
hé kale, zou je niet eens voor de lol je haar weer eens laten groeien? :)
lijkt me bestwel cool, dat je straks een echte bos hebt maar wel de nick KaLe hebt....
HUMORRR ech wel.
nee maar serieus; goed idee of niet?

nee..dan is kale geineigd om metal te worden...moet ie headbangen...ligt nie in zn straatje:D
 
Mars zei:
Kale is inmiddels niet meer in staat om zijn haar terug te laten groeien door al die chemie in zijn lichaam.

:roflol:
 
boogie zei:
hé mars als je weer eens op msn komt heb ik een leuke msnwink van Peter André voor je.

en dan te bedenken dat die gast ooit me reden was om te gaan trainen:( :o
 
Haha Peter Andre. wat een vent ja.
 
Ja lekker nummertje he man berg.

of "Kiss the girl" is ook een lekker nummertje van Peet (ja ik mag Peet zeggen van hem)
 
hahaha..ik ken allleen maar mysterious girl:(..siliconen blokjes:mad:!!! uit de droom geholpen:D
 
ooit zal t mij lukken..dan heeft Mr Andre wat om naar uit te kijken:D
 
Back
Naar boven