Fitness Seller

Waar gym singlets kopen?

Bezoekers in dit topic

Gigolo17

Novice
Lid geworden
30 jan 2012
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
73kg
Vetpercentage
9%
Heb op Amazon gekeken maar die shippen niet na NL op ebay niks en overprijst.

nutri supps webshop is nog niet open

waar kopen jullie Golds gym, pitbull etc. singlets?

AQ1LC.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
www.muscletotaal.nl daar vind je er al veel kijk anders ook eens bij perry sport

33 euro incl verzend kosten voor 1 singlet

vindt dat te duur, terwijl ik ze op amazon zie staan voor $20

er moeten toch andere plekken zijn? kan ook gewoon normale singlets zijn hoeft niet per se Golds gym.

Bij perry sport? zijn dat singlets of tank tops? ik heb daar eerder gekeken en ik zag wel veel tank tops, geen singlets.
 
Ok ja dan durf ik het zo niet te zeggen eerlijk gezegt
 
trek dan niks aan..
 
Heb op Amazon gekeken maar die shippen niet na NL op ebay niks en overprijst.

nutri supps webshop is nog niet open

waar kopen jullie Golds gym, pitbull etc. singlets?



[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tan ? zonnebank ? of melaton 2?
 
trek dan niks aan..

dit, ik vind het ook te veel showoff

Lol wie let op wat andere dragen in de gym? Volgens mij zijn jullie meer bezig met naar andere kijken dan met de workout.

Het zit comfortabel en je kan met veel bewegingen goed de spier contracten en kijken of je de oefening juist doet.

---------- Post toegevoegd Wed 1 Feb 2012 om 17:08 ----------

Tan ? zonnebank ? of melaton 2?

Tan alleen. Hijs turks, tannen wat makkelijker.

+ Australische zon.

---------- Post toegevoegd Wed 1 Feb 2012 om 17:09 ----------


woah would rep irl

thanks <333
 
wtf lul je man, het zit comfortabel :roflol: het is gewoon showoff, je ziet toch wel de personen die het dragen he? En dat met die spier contrasten zien is ook bs
 
wtf lul je man, het zit comfortabel :roflol: het is gewoon showoff, je ziet toch wel de personen die het dragen he? En dat met die spier contrasten zien is ook bs

someones jelly
 
Lol wie let op wat andere dragen in de gym? Volgens mij zijn jullie meer bezig met naar andere kijken dan met de workout.

Het zit comfortabel en je kan met veel bewegingen goed de spier contracten en kijken of je de oefening juist doet.

---------- Post toegevoegd Wed 1 Feb 2012 om 17:08 ----------



Tan alleen. Hijs turks, tannen wat makkelijker.

+ Australische zon.

---------- Post toegevoegd Wed 1 Feb 2012 om 17:09 ----------



woah would rep irl

thanks <333

kijken of je de oefening juist doet :roflol: zeg nou maar dat je gewoon wil showen
 
jongens, overdreven narcisme is doodnormaal laat hem lekker
 
Wel grappig, degene die het niks vinden hebben ook matige stats. ;)
 
Ookal was ik een beer van 120kg nog had ik het niet gedragen, ziet er gwn niet uit lijkt wel een kapot gescheurde t shirt..

Maarjah als je het mooi vind moet je 't lekker doen en schijt hebben.
 
Wel grappig dat al die knulletjes wel zyzz en z'n crew miren met hun singletjes en supergay korte broekjes maar als iemand hier vraagt waar die een singletje kan kopen word ie meteen voor showoff uitgemaakt :roflol:
 
Wel grappig dat al die knulletjes wel zyzz en z'n crew miren met hun singletjes en supergay korte broekjes maar als iemand hier vraagt waar die een singletje kan kopen word ie meteen voor showoff uitgemaakt :roflol:

wie zegt dat zyzz en zijn crew geen showoff waren?
 
Wel grappig dat al die knulletjes wel zyzz en z'n crew miren met hun singletjes en supergay korte broekjes maar als iemand hier vraagt waar die een singletje kan kopen word ie meteen voor showoff uitgemaakt :roflol:

:roflol: zijn fysiek is goed, maar die broekjes enzo zijn gay as phuck


Wel grappig, degene die het niks vinden hebben ook matige stats. ;)

true, maar in de gym moet je trainen... al was ik 95kg bij 9% dan deed ik zo'n singlet nog niet aan, showoff doe je maar op het strand ofzo :o
 
Back
Naar boven