P proteinshake Cool Novice Lid sinds 28 dec 2005 Berichten 82 Waardering 0 27 jan 2006 #1 weet iemand waar? ik heb hier in de natuurwinkel op de hoek gekeken, en in een toko, maar op beide plaatsen werd het niet verkocht Klik om meer te lezen...
weet iemand waar? ik heb hier in de natuurwinkel op de hoek gekeken, en in een toko, maar op beide plaatsen werd het niet verkocht Klik om meer te lezen...
M@rsel Huge Freak Lid sinds 3 mei 2004 Berichten 8.645 Waardering 12 27 jan 2006 #2 Als ze het in een toko niet hebben weet ik het ook niet meer! Daar verkopen ze echt álles! Op low-sodium soya saus en teriyaki na dan
Als ze het in een toko niet hebben weet ik het ook niet meer! Daar verkopen ze echt álles! Op low-sodium soya saus en teriyaki na dan
naomi Advanced Bodybuilder Lid sinds 12 sep 2004 Berichten 965 Waardering 1 27 jan 2006 #3 je moet even vragen naar het merk.. kikkoman.. soja daarvan hebben ze ook een low salt versie tenminste hier in de tokos wel succes
je moet even vragen naar het merk.. kikkoman.. soja daarvan hebben ze ook een low salt versie tenminste hier in de tokos wel succes