XXL Nutrition

Waar Havoc te verkrijgen?

Euhm... NEEN !
Heb al reeds havoc genoemn, in een full cycle, ben wel geïnteresseerd in die pulse methode !!

zitten hier al een paar die met pulsen 5 kilo in 4 weken gewonnen hebben en daar 4,5 van hebben overgehouden zonder serm nakuur.

wat waren jouw gains? en wat behield je?

• Topic Starter Topic Starter
7kg, waarvan 5,5 gehouden, maar dan met een full cycle !

voor een pulse methode heb je toch niet echt nolvadex nodig?
ik vind (volgende de dingen die ik gelezen heb, ik spreek niet uit ervaring) dat nolvadex is voor een na-kuur met anabolen.
voor een pulse methode heb je zelf zo geen 'echte' nakuur nodig. je kan natuurijk altijd 6-oxo pakken ofzo voor de zekerheid (kan je ook bestellen op bb.com maar of het door de douane geraakt dat is weeral lotto spelen :p)
iig ik hoop dat je een log bijhoud als je gaat pulsen (ook al je full cycle doet hoor;))
veel succes :thumbs:

voor een pulse methode heb je toch niet echt nolvadex nodig?
ik vind (volgende de dingen die ik gelezen heb, ik spreek niet uit ervaring) dat nolvadex is voor een na-kuur met anabolen.
voor een pulse methode heb je zelf zo geen 'echte' nakuur nodig. je kan natuurijk altijd 6-oxo pakken ofzo voor de zekerheid (kan je ook bestellen op bb.com maar of het door de douane geraakt dat is weeral lotto spelen :p)
iig ik hoop dat je een log bijhoud als je gaat pulsen (ook al je full cycle doet hoor;))
veel succes :thumbs:

overigens net mn complete pakket binnengekregen, havoc en 6 oxo en nog wat support stuff.
allemaal van bb.com.

ik ga zeker een log bijhouden echter ik probeer eerst nog naar nolvadex te zoeken, als ik het vind ga ik een 4 weekse full cycle draaien met serm.

heb zelf zoiets van als ik nolvadex vind kan een eerste kuurtje, in dit geval de ph havoc die al ''milder'' is als bv superdrol en oral aas om dan gewoon lekker een full cycle te draaien met voldoende support.

drink niet of whatever unhealthy stuff you can think off, dus dan zou dit toch wel een keer moeten kunnen imo.

• Topic Starter Topic Starter
Mooi !!
Succes ermee !

overigens net mn complete pakket binnengekregen, havoc en 6 oxo en nog wat support stuff.
allemaal van bb.com.

ik ga zeker een log bijhouden echter ik probeer eerst nog naar nolvadex te zoeken, als ik het vind ga ik een 4 weekse full cycle draaien met serm.

heb zelf zoiets van als ik nolvadex vind kan een eerste kuurtje, in dit geval de ph havoc die al ''milder'' is als bv superdrol en oral aas om dan gewoon lekker een full cycle te draaien met voldoende support.

drink niet of whatever unhealthy stuff you can think off, dus dan zou dit toch wel een keer moeten kunnen imo.

veel succes met je cycle laat ons iets weten.

P.S. als je wat googled vind je wel waar je nolvadex kan vinden in Europa

grtz

bart

Is het hier niet verboden om te vragen waar je rotzooi kunt kopen? Hoe krom kan iets zijn.

alsof je van ''normale'' nolvadex wel weet wat erin zit als je het van internet haalt

alsof je van ''normale'' nolvadex wel weet wat erin zit als je het van internet haalt

ja, gratis samples vragen en deze op echtheid controleren.
kun je met die tamoxen niet, omdat van ''echte'' tamoxen uberhaubt de exacte ingredienten niet eens veel duidelijkheid over is plus de slechte naam van de fabrikant.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven