AndroidHealthClinic

Waar heb jij al eens ECHT geluk mee gehad?

Massief

Ripped Bodybuilder
Waardering
294
Lengte
1m96
Massa
109kg
Vetpercentage
18%
En dan bedoel ik niet dat je iets won of wat, maar met een ongeluk of net geen ongeluk.

Ik was met vrienden toen ik 9 was ofzo aan het voetballen bij een vriend in de tuin. In de tuin waar we deden voetballen liepen wel eens geiten. Om die geiten vast te zetten stonden er van die pinnen in de grond, daar maakten ze met een touw de geit aan vast.

Met voetballen struikelde ik en ik viel voorover met mijn gezicht in een pin die er nog stond. Ik weet dat ik meteen daarna weggebracht ben naar de dokter op de fiets met een enorme koppijn en duizeligheid. Die pin was echt net naast mijn oog terecht gekomen, ik heb toen een tijdje met een ooglap rond moeten lopen. Als het iets opzij was geweest had ik ****in één oog over gehad.. Daar heb ik echt mazzel mee gehad, want ik kan wel tevreden zijn over mijn ogen.

Zo zijn er nog wel wat dingen gebeurt waar ik mazzel mee heb gehad maar deze staat me toch nog wel het beste bij.

Jullie?

vorige week nog, brak het linker zijwieltje van mijn aangepaste fiets af, had ik toch lelijk kunnen vallen, niet dan?

Ik was op een vrijwel lege snelweg eens de snelheid van mn auto aan het uittesten... Tikte net 200km/h aan en wilde bijna 2 vrachtwagens passeren toen die achterste plotseling de eerste ging inhalen.
Ik heb nog nooit zo hard op de rem moeten trappen de achterkant van de auto schoof helemaal weg.. Alarmlichten sprongen automatisch aan. Daarna nog 20 minuten met een hartslag van 180slagen per minuut met een slakkengangetje verder gereden :D

Ik was op een vrijwel lege snelweg eens de snelheid van mn auto aan het uittesten... Tikte net 200km/h aan en wilde bijna 2 vrachtwagens passeren toen die achterste plotseling de eerste ging inhalen.
Ik heb nog nooit zo hard op de rem moeten trappen de achterkant van de auto schoof helemaal weg.. Alarmlichten sprongen automatisch aan. Daarna nog 20 minuten met een hartslag van 180slagen per minuut met een slakkengangetje verder gereden :D
whahahahahaha kan k me heeeeelemaal voorstellen

Een bus die me op enkele cm's na bijna raakte toen ik op het fietspad fietste.

En met me brommer dat er een autobestuurder niet op zit te letten, en in een keer de weg op rijd waar ik rijd. gelukkig nog net omheen kunnen rijden.

Of gruwelijk hard op de rem moeten omdat er ineens een voetganger oversteekt.

kan verder zo niet echt echt erge dingen bedenken.

vorige week nog, brak het rechter zij wieltje van mijn aangepaste fiets af, had ik toch lelijk kunnen vallen, niet dan?

toen ik eens auto bestuurde en ik haalde een trage auto of 4in en er kwam een tegenligger net optijd over de andere geraakt. Ik tripleer en oversteek nooit meer!

ik heb ooit eens een golfstick(per ongeluk) net onder mn oog gehad,anders was het ook een oog minder:eek:

Ik heb het gestoordste verhaal, maar kan het jammer genoeg hier niet neerzetten.

Ben ooit eens op een haar na bijna overreden door een bus met hoge snelheid, leek wel alsof het 5 minuten duurde voordat mn hart weer begon met kloppen.:o

Ook ontelbare keren bijna doodgereden met de fiets/brommer.

vaak genoeg net op tijd stomme acties van andere weten op te vangen, anders had het lelijk af kunnen lopen.

ook paar jaar terug met de brommer, werd ik op een haar na geschept door een politie auto die kneiterhard zonder sirene of zwaailicht door het rode licht knalde.

owjah nu schiet me deze te binnen. dat was wel echt geluk:

Na een tentfeest hier een paar dorpen verder. had ik veel gezopen en nog wat anders op. (15 jaar oud).

toen reden we terug toen het afgelopen was.
we zaten met 4 man in de auto. 2 maten van mij, 1 meisje nog. 1 van die 2 maten was de bestuurder.

toen vroeg ik op een gegeven moment: mag ik ooit een keer rijden in jou auto, maar niet met de bedoeling op dat moment, ik was te ver weg zeg maar.

en waarop hij antwoorden: ja isgoed, en hij stapte uit en zij: rij dan.

ik rijden, ging nog redelijk. tot een paar straten verder toen ik veelste hard de bocht in ging en hem tegen een stilstaande auto aan parkeerde.

2 auto's total loss. en het geluk gedeelte, is dat niemand wat had. niemand had een gordel aan of iets.

nog een geluk gedeelte is dat hij de schuld op zich heeft genomen toen de politie kwam, en ik het met hem heb opgelost door wat terug te betalen.

nu nog steeds niet weer in een auto gereden, wacht wel tot ik me rbw heb. en sowieso al niet onder invloed.

Over een hek klimmen met punten en daarboven prikkeldraad. Net genoeg ruimte om je er tussen te wurmen als klein ventje maar ik kwam toch verkeerd uit en zakte op mijn oksel op een punt. Onder mijn arm een behoorlijke snee en het vlees hing er dan ook uit.

Pas in het ziekenhuis bleek hoeveel geluk ik had dat ik niet verder was gezakt op die punt. Een slagaders was op 1 cm na niet geraakt maar was wel zichtbaar voor degenen die mij moest hechten.

paar weken geleden in de gym probeerde ik een squat (dacht toen nog dat het daar kon, dom natuurlijk zonder squatrek) maakte een verkeerde beweging en ging bijna op mn bek, en kreeg die stang bijna tegen mn rug aangeslagen
gelukkig reageerde ik snel genoeg en sprong ik weg, je hoorde wel een heel harde knal

Half jaar geleden was ik een weekend weg met medestudenten. We liepen al een tijdje wat klotegrappen over en weer uit te halen, was midden in de nacht, tot ik met mn hand door de ruit sla. ****in diepe, wijd openstaande snee in mn pols, desondanks slagader niet geraakt.

toen ik 10 was ofzo viel ik uit een boom, had een klaplong, gelukkig duurde het maar een halve minuut ofzo

Over een hek klimmen met punten en daarboven prikkeldraad. Net genoeg ruimte om je er tussen te wurmen als klein ventje maar ik kwam toch verkeerd uit en zakte op mijn oksel op een punt. Onder mijn arm een behoorlijke snee en het vlees hing er dan ook uit.

Pas in het ziekenhuis bleek hoeveel geluk ik had dat ik niet verder was gezakt op die punt. Een slagaders was op 1 cm na niet geraakt maar was wel zichtbaar voor degenen die mij moest hechten.

doet me denken aan het verhaal van de zoon van Romy Schneider die zichzelf zo met z'n hoofd op een punt van een hekken gespiest heeft... luguber ongelukje.

Ik had ook een keer bijna in mn broek gepoept, ik moest toen heul, heul, heeeuul hard rennen om de wc te halen.

Ik had een keer een vis gevangen, wou ik m terug gooien, beweegt dat ding oppeens! Was daardoor ook bijna in het water gevallen.

doet me denken aan het verhaal van de zoon van Romy Schneider die zichzelf zo met z'n hoofd op een punt van een hekken gespiest heeft... luguber ongelukje.

Dat was bij zijn been en daar werd ook wel een slagader geraakt. Ik was overigens een jaar eerder, niet dat het verder van belang is. Weet alleen wel dat ik gelijk aan mijn eerdere ongeluk moest denken toen ik las over de dood van de zoon van Romy Schneider in die tijd.

Terug
Naar boven