Smoothmold
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb het 2 weken EOD gebruikt en dan na 1.5-2 weken zijn zoals verwacht de effecten begonnen. Ik heb 1 week serieus last gehad van honger na de cardio, je staat gewoon tegen jezelf te vechten omdat je wil eten maar het is nog geen etenstijd. Het voordeel is wel dat cutten veel beter gaat omdat je trainingen gewoon super zijn en je ziet er ook goed uit.Smoothmold zei:je bent toch al langer aan het cutten. Je hebt toch gecut en b12 gebruikt. Hoe heb je jezelf dan zo kunnen beheersen met die vreetbuien die hier van krijgt?

Dan zou ik het niet doen, je kan die vreetbuien wel opvangen door massas groenten te eten maar je wil eigenlijk liever zoete koolhydraatrijke dingen zoals na een joint.Smoothmold zei:ik wilde het ook gaan doen voor de pomp en vasculariteit maar die vreetbuien wil ik echt niet hebben aangezien in de cut zit.
koelkast? nope gewoon kamertempklempic zei:interessante shit is dit zeg, het zou ook een energie boost geven?
je moet toch in de koelkast bewaren? damn dat wordt lastig mocht ik ze halen..
kan je doen, maar het blijft natuurlijk min een week duidelijk nawerken...Smoothmold zei:Dus pas na 1,5 tot 2 weken beginnen die vreetbuien? Dan ga ik het misschien wel gebruiken en dan 2 weken lang, 2 weken af. Is dat een goed idee?
haha zo ben ik ook wel. Alleen inhet weekend kan heel die broccoli en droge kip de boom in en staat er pizza en pop corn op het menuSmoothmold zei:en ik moet wel zeggen. Ik heb een ijzeren geest. Ik kan mezelf zeer goed in bedwang houdenIk eet altijd clean, geen snoep, geen frisdrank, geen junkdag. Ik heb er geen behoefte aan. Ik denk dat ik mezelf wel kan beheersen.

Big_T zei:Ik gebruik gewoon insulinespuitjes, zelfde voor optrekken als inspuiten, die dingen blijvebn gewoon scherp, soms zet ik wel 2 x na elkaar met dezelfde spuit waar ik al mee heb opgetrokken. Gaat bij mij in de biceps en triceps of schouders.
In Belgie kan je het in 9/10 apothekers gewoon halen in grote hoeveelheid en is spotgoedkoop. In Nederland heb ik gehoord dat ze er moeilijk over doen, je kan proberen om te zeggen dat je vegetarier bent of bloedarmoede hebt en je arts zei dat een voorschrift niet nodig is. (is het ook niet in principe)
Maar ze is niet bereid om insulinespuitjes toe te zenden. Waar kan je die kopen? ja die slin spuitjes zijn 1 ML en die b12 is ook 1ML maar dat is zeer nipt en lukt niet. Dus zet ik het in 2 maal dan heb je ook niet zo'n grote hoeveelheid ineens in 1 spier wat niet zo prettig is. Tja spuitjes kan je wel op internet vinden, weet alleen zo direct het adres niet, op AAS board zal je wel een url vinden als je zoekt.Smoothmold zei:Ik heb inmiddels al contact met een apotheek in Belgie. Die wil het naar mij toe sturenMaar ze is niet bereid om insulinespuitjes toe te zenden. Waar kan je die kopen?
Wat bedoel je trouwens met 2x met dezelfde spuit? Je moet het toch gewoon 1x zetten?
B12 is een vrij onschadelijke vitamine waar vaak een tekort aan is, wat je injecteerd is natuurlijk veel meer dan wat je nodig hebt maar op zich heeft het geen schadelijke effecten. EOD en zelfs ED word bij bloedarmoede ook gedaan.M-TRAXX zei:
Big_T zei:haha zo ben ik ook wel. Alleen inhet weekend kan heel die broccoli en droge kip de boom in en staat er pizza en pop corn op het menu![]()

het is water dus sowieso beter dat het in de spier gaat. In de vetlaag zal het veel langzamer vrijkomen...Smoothmold zei:oke, ik begrijp het. Nog een vraagje moet het intramusculair of kan je het ook in het vet in je buik spuiten aangezien jij de voorkeur geeft aan biceps, triceps of schouders.