MuscleMeat

waar injecteerbare b12 halen?

• Topic Starter Topic Starter
klempic zei:
interessante shit is dit zeg, het zou ook een energie boost geven?
je moet toch in de koelkast bewaren? damn dat wordt lastig mocht ik ze halen..

ben ik ook benieuwd naar! Is het noodzakelijk dat je het in de koelkast bewaard of kan je het ook op een koele plek bewaren?

Smoothmold zei:
ben ik ook benieuwd naar! Is het noodzakelijk dat je het in de koelkast bewaard of kan je het ook op een koele plek bewaren?

heeft ie al beantwoord, scroll maar even terug... :)
al dacht ik ergens gelezen te hebben dat je het in de koelkast moet bewaren..

klempic zei:
at Big T: mij gaat het vooral om eetlust verhoging, wat dacht je van fenegriek kruid of cyproheptadin? of heb jij andere suggesties? :)
kom je niet aan je kcal?
die kruiden ken ik eigenlijk niet, ik ken wel medicijnen die eetlust verhogen maar daar heb je een voorschrift voor nodig. B12 werk ieg zeer goed.

ja ik kom wel aan mn kcal maar niet echt met schoon bulken, dacht als ik een groter hongergevoel kan opwekken dat ik dan zodanig meer brinta, havermout e.d. naar binnen kan werken
alleen da spuiten van B12, daar kijk ik wel tegen op hoor..

de depot versie hoeft toch maar 1 x per week gezet te worden ? en weet iemand toevallig een fatsoenlijke website waar ik b12 kan bestellen ??

Gewoon in België zonder voorschrift bij de apotheek, bv van het merk sterop. 1ml 1mg B12 geschikt voor iv im en sc injecties.

Gewoon te bewaren op kamer temperatuur in doosjes van 3 en 10 stuks.

ik heb op het moment mix: b1 - b6- en b12. dit is 3ml heb het ook een keer met een insuline naaldje in m'n been gezet maar toen hield ik ongeveer een dag een bult. denk dat dat toch wat te veel is. nu zet ik em met 0.5 x 25 in het been. Lekker is anders maar valt wel mee.

dat is em inderdaad. normaal had ik altijd b-12 van rotexmedica

Hmm als ik spuiten zou gaan zetten zou ik me al gauw unnatural gaan voelen...

Laatst bewerkt:
ik heb ook neurobion liggen hier.. kom er net achter dat op het doosje staat dat je het tussen de 2-8' C moet bewaren.. denk dat het hier toch net iets warmer is :P geen idee of het de werking ook daadwerkelijk beinvloed

Neurobion:

1 ml bevat: thiaminehydrochloride (vitamine B1) 33 mg, pyridoxinehydrochloride (vitamine B6) 33 mg, cyanocobalamine (vitamine B12) 0,33 mg.
Verpakking 6 ampullen van 3ml. Bewaren in de koelkast (8-12 graden C).

Ik zelf zet elke maand. Gebruik daarvoor een 0,70x30. Ik zet hem in me gluteus.
Wat je moet doen is de ampul of injectiespuit met de neurobion verwarmen.

Neurobion is vrij te verkrijgen in Belgie. Voor ongeveer drie Crispy Bacons :D (of mag ik dat niet zeggen.)

@Hamer; vreemd dat er bij jou opstaat tussen 8-12' bewaren en bij mij 2-8' :P verder zijn ze hetzelfde.. :)

Klopt heb effe gekeken en er staat idd 2-8', De oude waren 8-12; en de hele oude zelfs onder de 25'.

Als ze maar in de koelkast liggen dan is het goed.

• Topic Starter Topic Starter
Hamer zei:
Neurobion:

1 ml bevat: thiaminehydrochloride (vitamine B1) 33 mg, pyridoxinehydrochloride (vitamine B6) 33 mg, cyanocobalamine (vitamine B12) 0,33 mg.
Verpakking 6 ampullen van 3ml. Bewaren in de koelkast (8-12 graden C).

Ik zelf zet elke maand. Gebruik daarvoor een 0,70x30. Ik zet hem in me gluteus.
Wat je moet doen is de ampul of injectiespuit met de neurobion verwarmen.

Neurobion is vrij te verkrijgen in Belgie. Voor ongeveer drie Crispy Bacons :D (of mag ik dat niet zeggen.)

waarom verwarmen? Doet het dan minder zeer? ik heb die neurobion nu ook en zet het in mn schouder koud. Pff doet best pijn hoor en de hele middag heb ik last van spierpijn in mn schouder. Vraagje: Doet biceps en triceps minder pijn en moet je daar extra voorzichtig zijn met bloedvaten en zenuwen?
p.s. ik heb naald van 0.6 x 25

Als je hem zo direct uit de koelkast zet is niet zo prettig. Idd als je hem verwarmd dan doet het minder zeer. Ik zelf zet hem in de gluteus omdat het 3ml is wat veel is. Gluteus heb je minste kans op bloedvaten en zenuwen.

JimmyH zei:
de depot versie hoeft toch maar 1 x per week gezet te worden ? en weet iemand toevallig een fatsoenlijke website waar ik b12 kan bestellen ??

Heb bij apoheek in Belgie nagevraagd voor depot versie en ze vertelde me dat die niet meer gemaakt worden.
Vitamine B12 1mg van Oterop kreeg ik zonder problemen mee, 10 stuks voor minder dan vijf euro's.

Smoothmold zei:
waarom verwarmen? Doet het dan minder zeer? ik heb die neurobion nu ook en zet het in mn schouder koud. Pff doet best pijn hoor en de hele middag heb ik last van spierpijn in mn schouder. Vraagje: Doet biceps en triceps minder pijn en moet je daar extra voorzichtig zijn met bloedvaten en zenuwen?
p.s. ik heb naald van 0.6 x 25
Verwarmen is volgens mij om te ontsmetten.

Een andere vraag, heb je ook b12 pillen? Werken die ook wel aardig, of helemaal niet, en kan je die WEL in de cut gebruiken voor hardheid en vasculariteit? Of werkt dat net zo eetlust opwekkend?

41149 zei:
Heb bij apoheek in Belgie nagevraagd voor depot versie en ze vertelde me dat die niet meer gemaakt worden.
Vitamine B12 1mg van Oterop kreeg ik zonder problemen mee, 10 stuks voor minder dan vijf euro's.

in duitsland verkopen ze ze nog wel gewoon (de depot versie)

S0m30n3 zei:
Verwarmen is volgens mij om te ontsmetten.

Een andere vraag, heb je ook b12 pillen? Werken die ook wel aardig, of helemaal niet, en kan je die WEL in de cut gebruiken voor hardheid en vasculariteit? Of werkt dat net zo eetlust opwekkend?

Ontsmetten ??? Je verwarmt het tot kamer temp. Dan ontsmet je niet echt.

Terug
Naar boven