AndroidHealthClinic

Waar komt dit vandaan?

PLS doe het nu :p

Voor de mensen die mij een PM hebben gestuurd voor het pdf bestand, hij is aan het uploaden dus komt eraan. ;)

edit: als het goed is hebben jullie hem op je mail ontvangen.

Laatst bewerkt:
Barry, bedankt kerel!
Heb 'm net gedownload via wetransfer.

Cheers.

Denk dat ik 'm gewoon ga kopen :D
Ziet er uit als een boek wat altijd wel van pas gaat komen bij het maken van een nieuw schema.

ISBN nummer van de laatste en meest uitgebreide editie is:
9058776034
Ik denk dat dit INCLUSIEF de blessure pagina´s is waar ze het hierboven over hebben?

Via Amazon.com betaal je een kleine €20 voor het boek maar dan is hij wel in het Engels en duurt het 3 weken ongeveer voordat hij binnen is...
Zodra iemand een goedkope in Nederland, nieuw weliswaar, gevonden heeft - laat even weten a.u.b. :D

Edit: http://www.boek.net/nederlandse-boe...ditie/krachttraining/9789058779083/index.html
25 pleuros! nieuwste editie, wel andere ISBN via website lijkt wel?

Ik heb ook de nederlandse versie. Zeer zeker een heel goed boek voor de beginner/gevorderde, heb er vroeger heel wat aan gehad, mits ook enkele fouten in het boek...
Die blessures staan er bij mij ook niet in, heb nog een eerdere versie denk ik...

Voor de mensen die mij een PM hebben gestuurd voor het pdf bestand, hij is aan het uploaden dus komt eraan. ;)

edit: als het goed is hebben jullie hem op je mail ontvangen.

Echt super bedankt. Mocht iemand dat volledige boek in .pdf formaat nog nodig hebben PM maar :D

Terug
Naar boven