MuscleMeat

Waar koop ik het best mijn supplementen? Kwam net op link die mijn shop neg imago gaf...

Bezoekers in dit topic

Kastel

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2004
Berichten
294
Waardering
26
Lengte
1m72
Massa
73kg
Zo deze link dateerd natuurlijk uit 2015, ik koop al uit gewoonte meer dan een décennia bij Bodyenfitshop.

Graag eerlijke meningen, ben net stilletjesaan terug aan het bodybuilden en wou net Creatine van Creapure kopen (koos ik altijd) en deze keer Casseine Proteine in plaats van Whey Proteine om mijn hongergevoel best laag te houden maar kwam dit net tegen....

 
Niets nieuws.
Maar wat is nu je vraag?
Creatine heeft totaal geen opbrengst waarde om te vervalsen en inmiddels is de webshop overgenomen... Of t nu beter is geen idee.
Creatine van.action is ook prima.
Maar helaas is alles nu dicht.
 
Mijn vraag was dus of Bodyenfitshop wel degelijk deugt en vooral voor de 2 supplementen die ik wens te nemen.

Tegelijk ook misschien info over een bedrijf die onafhankelijk getest is geweest ivm zijn proteinesupps met erg goede resultaten?

Ik ga er heus geen ziekte aan overhouden als het niet de beste proteine ter wereild is natuurlijk, maar als er info is ben ik altijd benieuwd.
 
ook B&F heeft tegenwoordig zijn zaakjes goed op orde ,al heb ik destijds wel genoten van deze rel,
uitermate vermakelijk ,vooral de fouten die ze toen maakten op het gebied van communicatie ,marketing en klantenservice ,
ikzelf ben een fanboy van de action, koop daar de creatine ,eiwitten en magnesium van Bodymass, vast geen topkwaliteit maar goed genoeg voor mij
 
Sinds de overname schijnt het wel goed te zijn. Maar uit principe wordt daar door vele hier niet meer besteld wat volkomen te begrijpen is en imo terecht.
XXL Nutrition als je zeker wilt weten dat het prima is en goed smaakt.
Myprotein als je wat goedkoper wilt

Maar voor creatine boeit het niet, als je maar monohydraat koopt (of afwijking hebt)
 
Laatst wat repen daar besteld, en gewoon tevreden. Voorheen altijd xxl maar sinds ze die site aangepast hebben is dat dikke drama.
 
Sinds de overname schijnt het wel goed te zijn. Maar uit principe wordt daar door vele hier niet meer besteld wat volkomen te begrijpen is en imo terecht.
XXL Nutrition als je zeker wilt weten dat het prima is en goed smaakt.
Myprotein als je wat goedkoper wilt

Maar voor creatine boeit het niet, als je maar monohydraat koopt (of afwijking hebt)
Maar hoe zeker weten we het eigenlijk, though?
 
Maar hoe zeker weten we het eigenlijk, though?
Terechte vraag. Eigenlijk houd ik mij dan ook nog vast aan de labtesten van toentertijd waar ze altijd goed uitkwamen. Maar of die nog representatief zijn, dus zo heel zeker is het niet :o
 
Geen fans van Myprotein hier?
 
Geen fans van Myprotein hier?

jazeker ,dit is top van de top ,alleen een beetje duur 49,95 per kg
1608562516967.png
 
Sinds de overname schijnt het wel goed te zijn. Maar uit principe wordt daar door vele hier niet meer besteld wat volkomen te begrijpen is en imo terecht.
XXL Nutrition als je zeker wilt weten dat het prima is en goed smaakt.
Myprotein als je wat goedkoper wilt

Maar voor creatine boeit het niet, als je maar monohydraat koopt (of afwijking hebt)
Ik vind XXL dikke prima, maar als je voor smaakt gaat zijn de duurdere wheys echt veel lekkerder. Denk aan House of Nutrition of Scitec. De Whey Delicious-line van XXL vind ik trouwens ook wel dikke prima. Bulk Powders en MyProtein inderdaad om goedkoop uit te zijn.
 
House of Nutrition valt reuze mee qua prijs toch? Sportschool hier heeft het merk Nutrend van ze staan en volgens mij valt de prijs wel mee. Smaakt wel echt goed trouwens, maar het is sporadisch dat ik een shake neem dus het boeit mij vrij weinig dan
 
Naar mijn idee hebben ze het bij Body & Fit een stuk beter op orde nu. Inmiddels zijn we 5 jaar verder... Maar goed, zelf bestel ik eigenlijk altijd bij XXL Nutrition. Goede smaken en, voor zover wij natuurlijk kunnen inzien, uitstekende kwaliteit! :)
 
Ik koop al jaren alles van MyProtein. Hun wheys zijn zeker niet de lekkerste maar ik drink/eet het dan ook niet voor de smaak.
 
Ik vind bulk powders wel goed daar haal ik bijna alles. Dingen die ze daar niet hebben koop ik ergens anders, verschil in kwaliteit zal wel mee vallen denk ik
 
Ik vind bulk powders wel goed daar haal ik bijna alles. Dingen die ze daar niet hebben koop ik ergens anders, verschil in kwaliteit zal wel mee vallen denk ik
Ja same, ligt ook aan de kortingen. Als bulkpowders de ene keer goedkoper is bestel ik daar.
Kwaliteit in omega3/oats/creatine/vitamine d3/proteine&caseine zul je toch amper merken.
Smaak in proteine/caseine kan tegen vallen maar ik pleur zoveel meuk in mn shake dat dat ook niet meer uitmaakt.
 
Ben ik dan weer de enige die (eiwit)supplementen totale onzin vind?
 
Back
Naar boven