AndroidHealthClinic

Waar koop ik het best mijn supplementen? Kwam net op link die mijn shop neg imago gaf... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Veel succes als je 350+ protein per dag eet zonder protein supplement
 
Veel succes als je 350+ protein per dag eet zonder protein supplement

hij is niet voor niets

1609339019253.png
 
Ik ben pas in juni begonnen met supplementen. Ik heb alleen bij XXL besteld. Ben tot nu toe super tevreden. Heeft iemand het idee dat dezelfde kwaliteit ook goedkoper te krijgen is? Whey Isolaat, whey, creatine monohydraat, bcaas voor herstel en ook xplode koop ik daar.
 
Ik ben pas in juni begonnen met supplementen. Ik heb alleen bij XXL besteld. Ben tot nu toe super tevreden. Heeft iemand het idee dat dezelfde kwaliteit ook goedkoper te krijgen is? Whey Isolaat, whey, creatine monohydraat, bcaas voor herstel en ook xplode koop ik daar.
Bcaa is zonde van je geld als bodybuilder
Creatine zo goedkoop mogelijk kopen
 
Nee alleen supplementen en die ganja. Maar ik heb nog nooit zoveel fysieke verandering gezien als sinds ik met gewichten en supplementen werk deze zomer. Ik ben nog niet bij mijn doel, maar het is wel motiverend. Al gooit die lockdown wel mooi roet in het eten. Als ik de BCAA's weglaat heb ik meer pijn. Ik ben spier aan het opbouwen tegen een blessure. Waarom gebruiken bodybuilders insuline (off topic)?
Yoo :)
Als je insuline gebruikt zijn aminos zeker wel een goede toevoeging. En de meeste bodybuilders gebruiken insuline, dusja...

Ik ga er niet van uit dat Mister B insuline gebruikt :p
 
Als je pijn hebt zonder BCAA’s, gaat er flink meer mis. Bcaa’s lossen dat namelijk zeker niet op.
 
Heb sowieso pijn. Nee minder pijn met bcaa's op de supplementen en met training. Vraag me ook niet waarom. Is een observatie.
 
Ja dat kan..
 
Hoe weten jullie dat Body&Fit hun zaakjes nu op orde hebben?Zijn er nieuwe labtests gedaan?
 
Hoe weten jullie dat Body&Fit hun zaakjes nu op orde hebben?Zijn er nieuwe labtests gedaan?
Er zijn geen onafhankelijke labtests meer gedaan, maar daarintegen van XXL ook niet. Als we er zomaar vanuit gaan dat XXL alles op orde heeft is er geen reden om te denken dat B&H dat niet heeft.
 
XXL kwam goed uit de tests in het verleden en weet niet hoe dat nu zit.
Van B&F kan je dat niet zeggen en omdat een aantal mensen hier zeggen dat ze nu hun zaakjes wel op orde hebben,vraag ik me af hoe ze tot die conclusie zijn gekomen zonder labtests.
 
Er zijn geen onafhankelijke labtests meer gedaan, maar daarintegen van XXL ook niet. Als we er zomaar vanuit gaan dat XXL alles op orde heeft is er geen reden om te denken dat B&H dat niet heeft.
Xxl heeft nog geen slechte tests gehad, in tegenstelling tot b&f :dunno:
 
Back
Naar boven