AndroidHealthClinic

Waar koop jij je supps?

Peiling Peiling Waar koop jij je supps?

• Bodystore.nl

Stemmen: 3 1,1%
  • Sports-nutrition.nl

Stemmen: 1 0,4%
  • XXL

Stemmen: 90 33,6%
  • Body en fit shop

Stemmen: 112 41,8%
  • Powersupplements

Stemmen: 18 6,7%
  • Body-supplies.nl

• De Tuinen

• Sportfood.nl

Stemmen: 7 2,6%
  • eiwitpoeder.nl

Stemmen: 1 0,4%
  • Anders

Stemmen: 30 11,2%

• Totaal stemmers
    268
Ik heb geen vaste zaak waar ik altijd koop. Dan weer hier dan weer daar, laatste keer was bij M Double You

9 van de 10x bij body en fitshop, simpelweg omdat je nooit geen verzendkosten betaald, ook niet als je bijvoorbeeld iets besteld van 10 euro...niet dat ik dat doe. En ook heb je vaak nog een kassakorting die er ook lekker in hakt...of beter gezegd, er munten vanaf hakt. :D

Powersupplements op de 2e plek, vandaag nog een order gedaan bij hun.

De tuinen, daar heb ik ook wel aardig wat gekocht...met name tijdens de acties.

In het begin vaak XXl, maar nu niet vaak meer...reden, er wordt geclaimd dat ze hun prijzen aanpassen als het ergens anders goedkoper is, dit is niet altijd zo. B&F nog steeds goedkoper. Dit heeft gedeeltelijk ook te maken met de verzendkosten.

Ik zou er dus meerdere moeten kunnen kiezen, enquête opties niet correct.

Laatst bewerkt:
B&F ALL THE WAY, geen verzendkosten :D

Denk dat de meeste daar zo over denken, "stom" eigenlijk dat de andere webshops daar niet in mee gaan...ze lopen aardig wat centjes mis op deze manier denk ik.

Want soms heb je ff niks anders nodig als bijvoorbeeld een isolaat van 40 euro...

xxl en powersupps

B&F en XXL nutrition en Predator Nutritions

XXL Nutrition en Body&Fitshop.

Heb ook wel eens wat bij de Tuinen gekocht, maar daar was ik nooit zo'n fan van.

Heb niet echt een vaste webshop waar ik bestel, ligt eraan wat op dat moment mij het meeste voordeel geeft.

Laatst heb ik Whey en een gripper gekocht, B&F verkoopt geen grippers dus heb bij Sportfood besteld. En wanneer ik nieuwe supps nodig heb waarschijnlijk ook omdat ik dan een zwaardere gripper erbij bestel, scheelt weer verzendkosten :)

B&F for the win :eyebrow:

Denk dat de meeste daar zo over denken, "stom" eigenlijk dat de andere webshops daar niet in mee gaan...ze lopen aardig wat centjes mis op deze manier denk ik.

Want soms heb je ff niks anders nodig als bijvoorbeeld een isolaat van 40 euro...

Zo stom is dat niet. Door een bijdrage in de verzendkosten gaan mensen wat meer nadenken over hun bestelling. Anders is het maandag een potje multivit bestellen, en woensdag nog even een pot creatine. Het overgrote merendeel van onze orders zijn zonder verzendkosten omdat de meeste boven de 50,- uitkomen.

In het begin vaak XXl, maar nu niet vaak meer...reden, er wordt geclaimd dat ze hun prijzen aanpassen als het ergens anders goedkoper is, dit is niet altijd zo. B&F nog steeds goedkoper. Dit heeft gedeeltelijk ook te maken met de verzendkosten.
Niet altijd zo? We hebben een laagste prijsgarantie en passen alle prijzen aan als het ergens anders goedkoper is.

Body en Fitshop zeker, eerst wel eens XXL. Nu zeker Body en Fitshop.

XXL the best!

XXL en tevreden van .

Zo stom is dat niet. Door een bijdrage in de verzendkosten gaan mensen wat meer nadenken over hun bestelling. Anders is het maandag een potje multivit bestellen, en woensdag nog even een pot creatine. Het overgrote merendeel van onze orders zijn zonder verzendkosten omdat de meeste boven de 50,- uitkomen.

Bedoel je niet dit?

"Door een bijdrage in de verzendkosten worden mensen geforceerd om tot aan dat bedrag een bestelling te plaatsen als ze een goedkope bestelling willen hebben. Het bewijs is dat het overgrote merendeel van onze orders zijn zonder verzendkosten omdat de meeste boven de 50,- uitkomen" ;)

XXL Natuurlijk! In alle opzichten de beste!

Vroeger alleen bij XXL maar toen ik naar bepaalde producten zocht kwam ik uit bij B&F en nu bestel ik zeker 99,99% bij B&F:cool:

Body en fitshop.
eigenlijk alleen maar daar :)

Terug
Naar boven