MuscleMeat

Waar koop jij je supps?

Peiling Peiling Waar koop jij je supps?

• Bodystore.nl

Stemmen: 3 1,1%
  • Sports-nutrition.nl

Stemmen: 1 0,4%
  • XXL

Stemmen: 90 33,6%
  • Body en fit shop

Stemmen: 112 41,8%
  • Powersupplements

Stemmen: 18 6,7%
  • Body-supplies.nl

• De Tuinen

• Sportfood.nl

Stemmen: 7 2,6%
  • eiwitpoeder.nl

Stemmen: 1 0,4%
  • Anders

Stemmen: 30 11,2%

• Totaal stemmers
    268
Tegenwoordig veel bij powersupplements. Vroeger ook veel bij xxlnutrition.

je hebt ze allemaal geprobeerd ? allemaal...:o

Zijn er wel heel veel hoor ! :D

ja ok :D

Toch zeker een tiental. Whey delicious, Whey instant, Bulk whey, whey perfection, whey pro, raw iron whey, raw iron sports whey, performance whey, power supplement pure whey...denk toch dat dat de meeste bekende zijn.

Sportfood.nl !
Goedkoop en kwaliteit :)

• Topic Starter Topic Starter
Geen bodystore tot nu toe.....
eiwitpoeder valt ook wat tegen, had daar meer van verwacht

• Like
Waarderingen: eleo
valt me op dat weinig bij bulkpowders.co.uk bestellen.
naar mijn weten de goedkoopste en erg goed oplosbaar.

Laatst bewerkt:
bulkpowders.co.uk voor ultra fine oats en whey :D lekker cheap, en goed te nassen

verder bij bodyenfitshop, xxl, sportfood voor iets kleins meestal

Vroeger bij bodystore.nl, maar ben overgestapt naar body & fitshop.:D

Voorlaatste keer XXL, laatste keer B&F. Wissel soms af, bestelde vroeger meer (bijna uitsluitend) bij XXL maar nu zal het wss meer B&F-shop worden omdat je idd geen verzendingskosten moet betalen en de whey (perfection) er goedkoper is en hij bovendien een erg aardige smaak heeft voor zijn prijs.

Laatst bewerkt:
nutrition4you
XXL
Body en Fitshop
Heel af en toe de Tuinen

heb vroeger bij veel verschillende besteld, of in nutriotion zaak in mijn buurd maar
deze vind ik echt de beste -> www.fitnessworldonline.nl
snelle delivery & very cheap, elke keer gratis shaker, magazine en massas testers !

altijd bij bodysupplies, super service ok prijzen

body&fitshop!

197 stemmers

42.64% stemt voor/op Body en fitshop.
Tja.. er kan er maar 1 de beste zijn:D

Laatst bewerkt:
Laatste bestellingen bij Body en fitshop gedaan.
Goedkoop en lekker snel in huis :D

Altijd XXL.

Zo stom is dat niet. Door een bijdrage in de verzendkosten gaan mensen wat meer nadenken over hun bestelling. Anders is het maandag een potje multivit bestellen, en woensdag nog even een pot creatine. Het overgrote merendeel van onze orders zijn zonder verzendkosten omdat de meeste boven de 50,- uitkomen.

Niet altijd zo? We hebben een laagste prijsgarantie en passen alle prijzen aan als het ergens anders goedkoper is.
Dat is juist een grote plus aan B&F dat je ook voor een potje multivit geen verzend kosten moet betalen. Soms heb je alleen dat nodig of soms heb je alleen geld voor multivit dus dat zou al een reden wezen om iets niet bij xxl te bestellen.

Laagste prijs garantie is heel leuk maar daar heb je niet zoveel aan als je onder de 50 euro wat bestel omdat je dan weer verzendkosten moet betalen wat je niet bij B&F heb.

Dat is juist een grote plus aan B&F dat je ook voor een potje multivit geen verzend kosten moet betalen. Soms heb je alleen dat nodig of soms heb je alleen geld voor multivit dus dat zou al een reden wezen om iets niet bij xxl te bestellen.

Laagste prijs garantie is heel leuk maar daar heb je niet zoveel aan als je onder de 50 euro wat bestel omdat je dan weer verzendkosten moet betalen wat je niet bij B&F heb.

+1 Helemaal mee eens, dat is ook een van de belangrijkste redenen dat ik bij B&F bestel :)

...

Laatst bewerkt:
Ik mis de optie 'Ik koop geen supps'.

Terug
Naar boven