AndroidHealthClinic

Waar koop jij je supps?

Peiling Peiling Waar koop jij je supps?

• Bodystore.nl

Stemmen: 3 1,1%
  • Sports-nutrition.nl

Stemmen: 1 0,4%
  • XXL

Stemmen: 90 33,6%
  • Body en fit shop

Stemmen: 112 41,8%
  • Powersupplements

Stemmen: 18 6,7%
  • Body-supplies.nl

• De Tuinen

• Sportfood.nl

Stemmen: 7 2,6%
  • eiwitpoeder.nl

Stemmen: 1 0,4%
  • Anders

Stemmen: 30 11,2%

• Totaal stemmers
    268
Ik bestel zowel bij XXL als bij body en fit shop soms bij sportfood of sportsupplements . Iedere shop heeft zijn troeven .

Deze poll klopt niet , het had mutiple choice moeten zijn .

Ik vind het wel kinderachtig als mensen een bepaalde shop beginnen te flamen .

Iedere shop is apart , een slechte shop bestaat niet .

Yust my 2 cents ;)

Body & fit en de whey bij XXL

Alle fanboys komen weer vanonder hun steen vandaan. :roflol:

Powersupplements voor mn whey en daar laatst ook een flinke pot gainer vandaan gesleept. Ze hebben alleen geen assecoires als straps, dus heb ook eens straps + crea bij XXL gehaald. Allebei zeer goed afgehandeld.

Ik vind de service bij Powersupps echt te gek, persoonlijke benadering. Verder geen gedoe, geen flashy potten maar gewoon prima witte dingetjes. Beetje geen fratsen, dat scheelt principe.

Geen van allen, alleen bodybuilding.com, predator nutrition en dat was het wel zo'n beetje.

Bij Robbert's sportfood natuurlijk.

Ik bestel zowel bij XXL als bij body en fit shop soms bij sportfood of sportsupplements . Iedere shop heeft zijn troeven .

Deze poll klopt niet , het had mutiple choice moeten zijn .

Ik vind het wel kinderachtig als mensen een bepaalde shop beginnen te flamen .

Iedere shop is apart , een slechte shop bestaat niet .

Yust my 2 cents ;)

+1, ik stem niet voor één shop, hoewel gratis verzending toch wel héél handig als plots je potje vitaminen op is ;)

Heb hier thuis dingen staan van B&F, XXl en bodylab. Ik bestel nooit in een vaste shop, Bestel meestal huismerk artikelen, en dan beslis ik gewoon welk product ik wil hebben. Ik heb voor de optie B&F gekozen omdat ik daar met 3 producten het meeste van heb:P

Zo stom is dat niet. Door een bijdrage in de verzendkosten gaan mensen wat meer nadenken over hun bestelling. Anders is het maandag een potje multivit bestellen, en woensdag nog even een pot creatine. Het overgrote merendeel van onze orders zijn zonder verzendkosten omdat de meeste boven de 50,- uitkomen.

Niet altijd zo? We hebben een laagste prijsgarantie en passen alle prijzen aan als het ergens anders goedkoper is.

Zoals ik al zei, ik ga ook geen order doen van 10 euro, maar soms wel van +/- 40 en dan moet ik bij jou iets erbij bestellen om boven die 50 euro uit te komen en bij b&f dus niet. Dus dan de keuze snel gemaakt.

Nee niet altijd zo, ik heb een keer pm contact met jou daar over gehad, flinke tijd terug alweer en liet je wat producten zien (weet niet meer welke exact, dacht o.a van ALR) die met kassakorting (dus totale prijs aan de kassa) flink goedkoper waren.

Daar wou je toen niet in mee en idd ook de verzendkosten speelde een rol, toen vertelde je ook dat je niet ging doen omdat dat mensen dan voor te lage bedragen orders gingen zetten, begrijpelijk voor jou als webshop. Voor mij als consument is het ook logisch dan ik dan voor de concurrent ga. :)

Maar even voor de duidelijkheid, jouw producten of die van b&f zijn qua kwaliteit even goed hoor, daar ligt het absoluut niet aan.

Laatst bewerkt:
Body en Fit en XXl Nutrition, beide een uitstekende service:)

B&F, XXL en zo nu en dan Sportfood

de tuinen natuurlijk

BB.com bulkpowders.co.uk en XXL denk dat ik binnekort eens kennis ga maken met BnF voor die rice&protein.

De tuinen natuurlijk,die vent die op die potten staat is supergespierd dankzij dat spul :D

bodylab, B&F das hem wel:P

maak het zelf JA!

Terug
Naar boven