XXL Nutrition

Waar koop jij je supps?

Peiling Peiling Waar koop jij je supps?

• Bodystore.nl

Stemmen: 3 1,1%
  • Sports-nutrition.nl

Stemmen: 1 0,4%
  • XXL

Stemmen: 90 33,6%
  • Body en fit shop

Stemmen: 112 41,8%
  • Powersupplements

Stemmen: 18 6,7%
  • Body-supplies.nl

• De Tuinen

• Sportfood.nl

Stemmen: 7 2,6%
  • eiwitpoeder.nl

Stemmen: 1 0,4%
  • Anders

Stemmen: 30 11,2%

• Totaal stemmers
    268
Afhankelijk van wat ik nodig heb bij XXL, BenF en als ik in de stad ben af en toe iets bij de Tuinen, laatst iets bij Nutrition4you i.v.m. de klantenkorting.

xxl,powersupplements,body en fitshop

powersupplements.

Geen twijfel mogelijk body&fitshop! Goede service en prijs/kwaliteit is super en ze hebben een goeie eigen lijn aan supplementen

Laatst bewerkt:
XXL Nutrition, heeft zeer goede spullen van huismerk en ook excusieve spullen die andere shops niet hebben zoals Peptopro... naar mijn meneing het beste product wat er verkrijgbaar is. Ik vind de site ook een zeer goed plus punt.. je kunt daar ook je vragen stellen en revieuws van de producten bekijken.. Zo houden de XXL atleten ook een blog bij waarin je ze kunt volgen in hun levensstijl, eetgewoontes en voorbereidingen. Valt veel van te leren en ik vind dat zon inspanning om zo'n site op en top te houden beloont mag worden!!! PS Je krijgt ook veel gratis samples:D bij geen 1 shop zoveel keuze aan samples.

Ik koop bij Body en Fitshop. Lekker snelle levering, altijd extra uitleg wanneer je het nodig hebt. Samples en goodies die je gratis krijgt. En vooral de prijs en de producten zijn gewoonweg super. :thumbs:

Ik bestel bij bodyenfitshop, naar mijn mening een iets betere service dan xxl waar ik tot 1-1,5 jaar terug bestelde. De producten vind ik van beide shops kwalitatief top

Voorheen altijd Xxl, nu body en fit, komt eigenlijk door de wheyperfection, die voldoet uitstekend en heel goede prijs!

Body & fit shop ook.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

B&F natuurlijk

B&f ftw

Powersupplements; duidelijkste adviezen, fijn motto en goede producten.

XXL Nutrition en Bodylab.

Terug
Naar boven