XXL Nutrition

Waar vind ik een anytime fitness shirt?

• Topic Starter Topic Starter
**** no. Goed fysiek, klaar. Niet meer bijzonder dan andere fitness modellen. Zelfs behoorlijk gay als je 't mij vraagt.
Nee hoor, ik vind die echte beulen veel vetter in plaats van een of andere verwijfd joch (die nota bene dood is gegaan aan een OD, vet hoor)

kansloze phags, hoezo begint iedereen hier ineens over zyzz?
geef een link waar hij dat shirt kan kopen en GTFO!

met je dode phaggot vriend met een geinig fysiek

Ik weet niet of ze naar nederland verzenden, maar een mailtje sturen en alles word duidelijk. :
[Link niet meer beschikbaar]

Ze versturen inderdaad naar nederland.
Hier zijn de vervoerskosten:

Shipping Method Business Days Price
UPS Worldwide Express 1 by 12:00 Noon $108.85
UPS Worldwide Expedited $99.83
UPS Express Saver 1 $104.76

F*cking kidding me -_-

Als ik voor een redelijk prijsje zou kunnen bestellen, dan had ik sowieso deze erbij gekocht: [Link niet meer beschikbaar]

LOL, zag net idd ook die verzendskosten, kan toch niet? DAFUQ?

LOL, zag net idd ook die verzendskosten, kan toch niet? DAFUQ?

Klopt, beetje idioot.

Ik heb trouwens een mailtje gestuurd naar de "anytime fitness" in nederland betreft de shirts.
Zodra ik een antwoord krijg laat ik het weten :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Top man, ben benieuwd!

Klopt, beetje idioot.

Ik heb trouwens een mailtje gestuurd naar de "anytime fitness" in nederland betreft de shirts.
Zodra ik een antwoord krijg laat ik het weten :thumbs:

Nice, ben zelf ook zeer interested! Heb een mention gestuurd naar de twitter account of er wat geregeld kon worden als ik een grote hoeveelheid shirts over laat komen. Wacht nog op reactie

Niemand al een reactie terug? Kom zelf ook geen goede sites tegen en wil wel dat shirt hebben :p

Zet je toch zo zelf in elkaar met illustrator dat logootje, zelf laten afdrukken bij vistaprint, klaar.

Ja daar heb ik ook voor gekeken, alleen dan heb je 2 verschillende kleuren zwart, de ene is dan lichter dan de andere. Wit kan evt. wel, die neem ik als er geen andere oplossing is :) wacht alleen nog ff het antwoord af.

Ja daar heb ik ook voor gekeken, alleen dan heb je 2 verschillende kleuren zwart, de ene is dan lichter dan de andere. Wit kan evt. wel, die neem ik als er geen andere oplossing is :) wacht alleen nog ff het antwoord af.
Logo moet je dan ook transparant maken, (opslaan als png24).

bikers, regel jij dan dat illustrator bestand? Anders kan ik het wel proberen.
Werk toch de hele dag met illustrator voor m'n werk als grafisch vormgever :P

Ik zal me best eens gaan doen dan :p

Ik ben zo klaar met werken. Zal het morgen wel fixen. Laat het resultaat hier zien.

Is ook goed, Zelf kom ik er i.i.g. niet uit.

Morguh,

Hier is mijn versie van de shirts. Ik weet alleen niet wat de kleurcode is van het shirt. Geen zwart, maar heel donker blauw oid.
Stuur me je mail address (als karma uiteraard), dan stuur ik je het illustrator bestand.
Weten jullie een goede winkel om dit shirt vervolgens te laten drukken? Thanx

2a83vrc.jpg

---------- Post added 24 May 2012 at 09:52 ----------

Kak, de tekst staat verkeerd.
Het hoort te zijn: Orgineel ... Remake - front ... Remake - back

Terug
Naar boven