AndroidHealthClinic

Waar vind ik een anytime fitness shirt?

Heren,

Naast de ultra geile shirts die ik net voor jullie heb gemaakt heb ik ook nog een alternatieve optie.
Ik heb antwoord gekregen van anytime fitness in nederland, die blijken shirts te importeren uit amerika.
Zodra ik een definitief antwoord heb dat ze die op kunnen sturen laat ik het jullie weten!

Ahh das goed nieuws, hopen dat er nu geen belachelijke prijs aankomt i.v.m. verzendkosten en importeren van Amerika natuurlijk :cool:

Het shirt kost 17,50 exl. verzendkosten. Goed te doen dus!
Alleen importeren ze elke 2 maanden een lading shirts uit Amerika, en die van de laatste levering zijn al op.

Dat moet te doen zijn inderdaad.
Maar nu vraag ik me af waar je ze moet bestellen? want op de Nederlandse site staat geen shop of iets dergelijks. Moet je dan gewoon een mailtje sturen?

Ja. Het is niet gebruikelijk dat ze shirts sturen naar mensen die geen lid zijn via de post.
Maar ik heb een heel lul verhaal opgehangen over dat ik werk als fitness coach en zo nu en dan een presentatie geef aan een stel nieuwe klanten.
Daarin benoem ik dan regelmatig hun naam omdat ik blijkbaar een grote fan van ze ben en weet dat mijn klanten goed bij hun sportschool terecht kunnen.

Hier kwam een goed antwoord van terug.
Over een tijdje zal ik in dit topic hun e-mail address vermelden.
Zet er dan wel bij dat je een klant van me bent die ook geïnteresseerd is in zo'n shirt.

haha das best wel slim :p, als je dan in dit topic wat meer info over je "sportschool" kan zetten is de mail wat geloofwaardiger dan dat ik zeg dat ik lid ben van Frank zijn sportschool. ;)

Top.
Regel ik allemaal wel als het zover is.
Maaaaaarrrrrrr..... all to all zonder alle bullshit en wachten.
Is dat eerste idee van het laten printen niet een stuk goedkoper? :p

---------- Post added 24 May 2012 at 13:24 ----------

Naast dat het goedkoper / sneller is kan je het ook op een tanktop / shirt zonder mouwen laten bedrukken wat ook erg vet is.

Nou ik heb ff gekeken op zo'n shirt ontwerp site, en als ik dan zwart t-shirt neem met afbeelding/logo kom ik op 18,40uit exl. verzendkosten. (3eu verzendkosten) dus ik denk dat het waarschijnlijk maar 2 of 3 euro verschilt. En dan heb ik liever een orgineel shirt die waarschijnlijk ook wat speciafieker is gemaakt op het fitnessen/bodybuilden ;). Dat idee van de tanktop is inderdaad wel vet ja. Als ik zie wat je nog meer kan maken: sporttas,sportbroek. Bijna alles kan je ontwerpen :p

Ik heb een website gevonden waarvoor je voor minder dan een tientje kan bedrukken op tanktops die speciaal gemaakt zijn voor fitness / bodybuilding.

Denk je dat ze erachter zullen komen dat je rotzooit met auteursrecht enzo?

---------- Post added 24 May 2012 at 13:51 ----------

't is gewoon een kwestie van googlen. Denk dat ze dat wel doen als iets er verdacht uitziet.
Volgens mij kunnen we inderdaad beter wachten totdat ze binnen komen :p

haha inderdaad hang je zometeen met een boete aan je broek die iets meer is dan het shirt denk ik zo :p. We hebben het i.i.g. al zover gekregen dat we binnekort een shirt kunnen bestellen :)

Precies! :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter

was even een tijdje van dit topic af, leuk dat er zoveel geïnteresseerden zijn, geil shirt idd:D En thanx frank92 en alle anderen die er moeite in hebben gestoken! blijf het uiteraard volgen want zo'n shirt moet ik hebben en het is natuurlijk leuk om zoiets te dragen als een van de weinige in NL. top!

Goed gedaan, ben zeker geïnteresseerd, hou dit in de gaten!!!

• Topic Starter Topic Starter
iemand al wat gehoord??:D

Is er al iets bekend over het shirt?:D

De zomer komt dichterbij maar nog geen shirts :(

/cry

Dat k*t mens antwoord maar niet :mad:

Terug
Naar boven