Fitness Seller

waar werken?

aceta

Advanced Bodybuilder
Waardering
85
Lengte
1m79
Massa
78kg
na een half jaar op een hbo studie te zitten die me toch niet bevalt hou ik er mee op.
ik stop voor 1feb zodat ik me jaar niet kwijt ben en ik het als gift krijg.
maar in de tussen tijd dat ik niks doe ben ik van plan te gaan werken.
nu zit ik te twijfelen om te blijven vakkenvullen of naar de kassa te gaan, waar ik een euro meer per uur krijg en eigenlijk maar een beetje zit. of naar de horeca te gaan?

wat lijkt jullie het beste?

• Topic Starter Topic Starter
zat ookal te denken aan kassa en horeca. puur omdat ik op me winstdeling wil wachten bij hoogvliet anders was ik er allang weg.

Waarom vraag je dit aan andere. Ga doen wat jij het leukste vindt en waar je baan kunt krijgen.

Hier zitten altijd vrouwen achter de kassa's of gayboys :gay:

na een half jaar op een hbo studie te zitten die me toch niet bevalt hou ik er mee op.
ik stop voor 1feb zodat ik me jaar niet kwijt ben en ik het als gift krijg.
maar in de tussen tijd dat ik niks doe ben ik van plan te gaan werken.
nu zit ik te twijfelen om te blijven vakkenvullen of naar de kassa te gaan, waar ik een euro meer per uur krijg en eigenlijk maar een beetje zit. of naar de horeca te gaan?

wat lijkt jullie het beste?

in een nachtclub/discotheek gaan werken? is beter als gewoon in restaurant werken of vakken vullen...

Ben ook hard op zoek op het moment weinig werk te vinden op het moment...
Is een goed idee ja zal ffe kijken of er ergens wat is.

Ben ook hard op zoek op het moment weinig werk te vinden op het moment...
Is een goed idee ja zal ffe kijken of er ergens wat is.

minpuntje is snachts werken en soms als het druk is zwaar werk
pluspunten: meestal goed betaald, veel chicks & contact met klanten, je leert veel nieuwe mensen kennen, als het rustig is kan je zelf een beetje plezier maken, goede muziek etc

minpuntje is snachts werken en soms als het druk is zwaar werk
pluspunten: meestal goed betaald, veel chicks & contact met klanten, je leert veel nieuwe mensen kennen, als het rustig is kan je zelf een beetje plezier maken, goede muziek etc

Zelf ervaring mee?

Terug
Naar boven