Marky
Monstrous Giant
- Waardering
- 333
Welke toekomstverwezelijking zou jij Nederland willen geven? Dus niet alleen voor jezelf spreken, maar het Nederland dat in z'n ontwikkeling met de wereld mee kan gaan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Confederatie met Vlaanderen, grootste haven ter wereld verder samen uitbouwen. Meer naar een gezond nationalisme met sociale en liberale basis, maar met een deel centrum rechtse wetten. Meer werken aan innovatieve projecten en dus ook minder op jobs in de arbeid. Voortrekker worden van de schone energie in de wereld, afbouwen van religie; 100% scheiding van kerk en staat. Sociale zekerheid in stand houden, en daarom enkele onpopulaire maatregelen nemen. Zo'n beetje het eerste dat in mij opkomt...

Jammer van dat CENTRUM rechtse T.
De rest van je ideeen zijn nog niet zo slecht.![]()

Ik zou graag zien dat de zorg in Nederland zal worden verbeterd. Ik stond laatst met mijn oren te klapperen.. zoveel dat je betaald voor je verzekeringen en zo weinig wat je er voor terugkrijgt. Daarnaast moet ook de lakse behandeling van patienten met serieuze problemen/klachten worden aangepakt.
Verder zou ik graag zien dat het onderwijs en de begeleiding hierin zich zal blijven verbeteren.

een dictator die van aanpakken weet, al die vieze politici van nu eruit
Hehehe, ik heb mezelf voorgenomen niet te politiek uit de hoek te komen op DBB.
Hou het liever voor mezelf, of in ons gezellige mod hokje natuurlijk![]()
'tzal wel het Republikeinse staaltje zijn die de kinderen de vrijheid gunt om het daglicht te zien?