Fitness Seller

Waanzin - Amsterdamse politie wil hoofddoekje toestaan bij uniform

Bezoekers in dit topic

Ja maar dat soort geloven zouden tegen het zere been zijn. Het zou immers die zielige zwartjoekels tegen het been kunnen schoppen. Dat moeten we niet hebben toch?
 
Ja maar dat soort geloven zouden tegen het zere been zijn. Het zou immers die zielige zwartjoekels tegen het been kunnen schoppen. Dat moeten we niet hebben toch?
Juist, en andersom moet alles en iedereen maar slikken ;)
 
moslims zijn over het algemeen geen negers
 
Nu hebben die linkse facisten ze ook wel verziekt natuurlijk ook.. Niet dat het geen DNA fout is in het systeem overigens. Maar zij profiteren er dankbaar van als een stel ware psychopaten :)))) Tja,, das de waarheid.. En ergens weet ieder het wel.. Waars zijn de linkse facisten gewoon ''bang'' en is dat hun reden om zo kruiperig achter de gemiddelde kleurling aan te gaan. Ha, wat je ook nog hebt is van die echte negers, uit Afrika waarvan je ziet dat ze wel degelijk oke zijn hé... En die moeten meestal in eens op de pakket-dienst zich zelf helemaal de tyfus werken..... Beetje onder het mom van ''zie je wel' Wij linkse honden maken heussssss geen onderscheid. Haha! Gewoon omdat ze zelf wel aanvoelen dat ze daar wél over heen kunnen lopen. Links is dus geen overtuiging maar een ziekte.... Althans dat lijkt.....
 
5680783-thumb-300xauto-4984883.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Toch wel knap dat ze bij CU op 100% uitkomen. 23+75+3 = 101.
 
Maar die echte(meerderheid) achterlijke allochtonen moeten toch minimaal universitair geschoold worden tegenwoordig. Tja.. Ze snappen dan wel niet veel maar ach.. We mogen nu eenmaal niet discrimineren toch?
 
Figuren als Ascher waarvan zn grootouders bij de Joodsche raad zaten in wo2
 
Misschien is dat wat qua diversiteit?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ontluisterende bonusquote: bij politie positief gediscrimineerde Turk doet verhaal | ThePostOnline

'Als ik autochtoon zou zijn, zou ik het discriminatie vinden'
“Bij werving en selectie werd me ronduit gezegd: ‘Als je een autochtone man bent tussen 25 en 30 kun je het wel vergeten’. Bij de volgende ronde keek ik in de aula om me heen. Ik zag zeker tachtig procent allochtone mannen, bij de vrouwen was het beeld wel meer in balans. De medewerker met wie ik een gesprek had was zelf ook Turks. Die zei: ‘Je Turkse achtergrond geeft je voorsprong. Je bent al een stukje verder dan autochtone jongens.’

“Ik kreeg er een naar gevoel van, het gaf al meteen wrijving. Je zou moeten worden geselecteerd op sociale vaardigheden, fitheid, dat soort zaken. Op deze manier gaat de kwaliteit omlaag. Sommige mensen beheersten de taal slecht. Tegen taalachterstand moet je juist hard knokken, het moet niet zo zijn dat je met een handicap zo door mag naar ronde twee. Als ik een autochtoon zou zijn, zou ik het discriminatie vinden.”
 
Verbaast me niks. In mijn tijd, jaren 80-90, speelde dit in Brabant ook. En zo kregen en hebben we totaal ongeschikte mensen voor de functie die ze nu hebben.
Een neger omdat het moet.
 
Een neger omdat het moet.

Je kunt het niet beter formuleren eigenlijk. Want zo was en is het gewoon.
Hoewel het eerder Turken en Marokkanen waren. Een Turk gaat nog wel, maar een Marokkaan die agent is, wordt een nog vreselijker mannetje dan dat ie al was.
Omdat dit de enige manier is die werkt, om legaal 'macht' uit te kunnen oefenen.
 
Laatst bewerkt:
De term excuusneger komt ergens vandaan natuurlijk. In de jaren '80 maar met name de '90 werd er gelobbyd om meer kleur in de media te krijgen. Hier werd gehoor aangegeven want het inschakelen of uitnodigen van een afro- amerikaans persoon om de schijn van anti-discriminate op te houden zorgde ervoor dat de diverse instellingen zichzelf een veer konden steken.


---
PvdA weer lekker bezig.
Achmed Baâdoud (PvdA) noemt vvmu onbegrensd, maar deed aangifte tegen Wilders | ThePostOnline

Stadsdeelvoorzitter van Amsterdam Nieuw-West, Achmed Baâdoud (PvdA) nam het gisteren op voor de agente die onder diensttijd [Link niet meer beschikbaar] in een opmerkelijke en inmiddels weer gewiste tweet. Hij stelt daarin dat de vrijheid van meningsuiting ‘geen grenzen kent’. Gelukkig had de altijd opmerkzame Carel Brendel Maja Mischke het screenshot nog:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Brendel ontmaskert meteen een inconsequentie in dit standpunt:
Maar er is meer. In 2015 gaf Achmed Baâdoud een interview aan het Reformatorisch Dagblad waarin hij het volgende laat optekenen:

Wilders bepaalt niet voor mij wat ik moet geloven. Na zijn uitspraak over ”minder Marokkanen” was ik een van de mensen die aangifte tegen hem deden. Ik was gekwetst.

Na PvdA-er Sofyan Mbarki die nat ging op copvod-gate [Link niet meer beschikbaar] dat er ‘alleen maar positieve racties’ kwamen op de gehoofddoekte Andrea Prins, is Baâdoud de tweede Amsterdamse, islamitische PvdA-politicus die zich verslikt in geinige maar ingewikkelde conceptjes als waarheid, vrijheid en consequent denken. Vrijheid van meningsuiting ‘kent geen grenzen’, totdat mijnheer Baâdoud gekwetst is, kennelijk. Waarvan akte.

 
Je kunt het niet beter formuleren eigenlijk. Want zo was en is het gewoon.
Hoewel het eerder Turken en Marokkanen waren. Een Turk gaat nog wel, maar een Marokkaan die agent is, wordt een nog vreselijker mannetje dan dat ie al was.
Omdat dit de enige manier is die werkt, om legaal 'macht' uit te kunnen oefenen.
Ik denk dat die linkse idioten ook zeker een groot aandeel hebben in de manier waarop die allochtonen zich gedragen hoor. Als je zelf maar gepamperd wordt hele dagen, zielig gevonden, achteraan gekropen als een of andere attractie van diergaarde blijdorp is het wellicht ook niet zo raar dat je zo verknipt raakt. Om de een of andere reden zijn linkse facisten zoals Pauw bijv. ook een soort ongelofelijk angstig voor buitenlanders. Vorige week wat dat stukje over inkmasters, er zat ook een negert bij.. Hij gelijk ooooooo tattoos zijn ook veeeeeeeeeeeeeeeeeul mooier op donkere huid! Echt zo ongelofelijk kruiperig dat je gewoon merkt dat hij vooral geen facist wil zijn. Het mag er niet eens naar rieken! Laat staan het woord alleen al!!! Maar als hij zo totaal geen facist was.. Waarom dan die doelgroep zo ''bijzonder'' vinden? Waarom trek je dan niet écht 1 lijn? En niet alleen 1 lijn in je mond, maar ook in je daden? Want kennelijk vindt je het zielige ni..ertje toch een aap uit diergaarde blijdorp anders doe je toch automatisch niet als of hij de hele dag gepamperd moet worden? Toch? Tjaa, het was wel een Marrokaan maar het was zooooo'n leuke!!!!! Ik ben ook meer een dierenliefhebber dan een mensenliefhebber. Niets om je voor te schamen toch? Dus dat hele linkse gedachtengoed klopt toch ook voor geen ene meter? Dat is toch eigenlijk facisme ten top of zie ik dit verkeerd? Ik bedoel, ik kan de buurvrouw ook wel heel hartelijk begroeten en achter gesloten deuren haar de graftyfus toewensen..... Dat is geen uitzondering, dat gebeurd zeer zeer zeer regelmatig in dit land. En dit in combinatie met het inferieurde DNA van de gemiddelde allochtoon(Ik stel mij nog zeer bescheiden op als ik gemiddelde zeg..) Dan heb je de poppen aan het dansen beste vrind..... Nog 1 laatste toevoeging voor ieder die zich schaamt voor zijn eigen kleurtje, ik zal niet weer specifieke namen noemen maar wij kennen zij allemaal wel van tv;-)

 
Back
Naar boven