Fitness Seller

Waanzin - Amsterdamse politie wil hoofddoekje toestaan bij uniform

Ik vind het allemaal een beetje paradoxaal.

Bij mijn weten is de politie onderdeel van de maatschappij, en dusdanig ook een 'afspiegeling' ervan. Dat 60% van de gedetineerden in Nederland allochtonen zijn is net zo goed een afspiegeling van de maatschappij.

Je kan allemaal maar concluderen dat een politiemacht die grotendeels uit autochtonen bestaat (voorlopig) de natuurlijke orde is. Nu proberen ze gewoon kunstmatig iets tot stand te brengen.

Laatst bewerkt:
Dan ken je (vnl. links) NL nog niet. Die gooien zo principes overboord om een wit voetje te halen bij de knielende medemens. Voorbeelden genoeg. De discussie gaat voornamelijk over hoe een of andere politiepipo het in zijn hoofd haalt om dit idee zelfs maar te (her)overwegen. Er is namelijk een zelfde discussie eerder gevoerd met als gevolg een code over kleding voor ambtenaren. Geen uitingen van welk geloof dan ook is toen afgesproken.
Interessant, welke voorbeelden kan jij dan verzinnen, juridische gezien dan hé ?

• Like
Waarderingen: mat
De eerste die mij te binnen schiet is het bewust achterhouden van cijfers met betrekkking tot aard en omvang criminaliteit asielzoekers. Aanvankelijk werd beweerd dat dergelijke cijfers niet bestonden. Pas na een juridische procedure tegen de nationale politie met een beroep op de WOB gaf de politie toe dat er wel cijfers bestonden. Een tweede die hierop volgt is de hele hetze tegen Geert Wilders met voorgedrukte aangifteforumulieren terwijl de analfabeten niet wisten wat er werd ondertekend, terwijl ze wel in behandeling zijn genomen door de politie.

Laatst bewerkt:
De eerste die mij te binnen schiet is het bewust achterhouden van cijfers met betrekkking tot aard en omvang criminaliteit asielzoekers. Aanvankelijk werd beweerd dat dergelijke cijfers niet bestonden. Pas na een juridische procedure tegen de nationale politie met een beroep op de WOB gaf de politie toe dat er wel cijfers bestonden. Een tweede die hierop volgt is de hele hetze tegen Geert Wilders met voorgedrukte aangifteforumulieren terwijl de analfabeten niet wisten wat er werd ondertekend, terwijl ze wel in behandeling zijn genomen door de politie.
True, juridische gesproken is dat inderdaad laakbaar gedrag.
Politiek en recht is een lastige twee strijd, zeker waar het gaat om asiel zoekers en/of ´hot topics´ zoals allochtone o.i.d, zie ook bed, bad en brood regeling.

Zeker waar. En niet te vergeten het naleven c.q. controleren van regelgeving.

Iemand denkt dat ze Rosa Parks is...

qqu4bm.gif

Laatst bewerkt:
Amsterdamse wijkagente draagt demonstratief hoofddoek bij haar uniform, PvdA-er blij | ThePostOnline

Dit blijkt helaas een leugen, getuige dit filmpje van een omstander die duidelijk geen positieve reactie heeft op het copvod.

Update:

Haha, alleen maar positieve reacties. Ofwel je bent harstikke knetter gek als je het niets vindt. Zo wordt het je mooi door de neus geduwd..... Althans dat proberen ze zo... Walgelijk toch hoe dat werkt????

Die Mbarki belandt nog wel een keer bij onze vrinden van Denk

Misschien moet iemand haar de betekenis van het woord uniform eens uitleggen. En niet gedragen volgens de regels vraagt om een passende reactie.

Zeker waar. En niet te vergeten het naleven c.q. controleren van regelgeving.
Niet controleerbare wetgeving, of recht dat niet word nageleefd is eigenlijk geen wet, dat zijn dode letters, of ´inktvlekken´ op papier.

OT: Ben het eens dat dit gebeuren erg raar is, religie hoort thuis en niet op straat.

Misschien moet iemand haar de betekenis van het woord uniform eens uitleggen. En niet gedragen volgens de regels vraagt om een passende reactie.
Ja, true. Uniform heeft ook een gedachte gang erachter, nl dat het ´een´ is, dat er geen discriminatie is om toevallig je agent, islamiet, joods of wat dan ook is. M.a.w onpartijdigheid, rechterlijke macht heeft ook een dergelijk gedachte gang qua toga's enzo. maarrr goed... laten we multicultureel zijn jongens.

Je zou dus kunnen stellen dat ze helemaal wortel is?

:trollfacex:

Te gek voor woorden toch,..
Zie het al voor me,.. de eerste moslim komt aangifte doen,.. "gaat u maar even zitten, er komt zo iemand bij u". Waarna een agent plaats neemt met keppeltje op en davidsster om zijn nek.,.. Kijken hoe de reactie dan zal zijn.

Nee srs,.. neutraal laten en niks van geloofsovertuigingen toelaten!

Morality is doing right, no matter what you are told. Religion is doing what you are told, no matter what is right.

H.L. Mencken

ik zou als ik agent was demonstratief met een vergiet op mijn hoofd rond gaan lopen voor het pastafarisme

Te gek voor woorden toch,..
Zie het al voor me,.. de eerste moslim komt aangifte doen,.. "gaat u maar even zitten, er komt zo iemand bij u". Waarna een agent plaats neemt met keppeltje op en davidsster om zijn nek.,.. Kijken hoe de reactie dan zal zijn.

Nee srs,.. neutraal laten en niks van geloofsovertuigingen toelaten!

:roflol: dit

Terug
Naar boven