Fitness Seller

Waardeloze service

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Heb vorige week een bestelling geplaatst bij Amstel Medical.

Gisteren ontving ik een briefje in de bus; bij mijn afwezigheid kwam de chauffeur van pakketdienst GLS aan de deur.
Of ik even met hun depot wil bellen om te vertellen wanneer ik wel aanwezig ben.
Ik heb ze 8977 keer proberen te bereiken maar na twee minuten wachten wordt je automatisch van de lijn gegooid.

Vanochtend nog maar weers eens. Krijg een GLS-doos aan de lijn die rustig zegt dat ik de hele dag aanwezig moet zijn omdat ze geen weet hebben wanneer die chauffeur langskomt.
Bij TPG Post is het zo dat je pakketje op het nabijgelegen postkantoor wordt afgeleverd en je het daar kunt ophalen. Niet bij GLS: Daar mag je binnen 5 dagen na de tweede afleveringspoging naar een provincie-depot rijden!

Zijn ze gvd helemaal gek geworden bij Amstel Medical? Hebben ze door wat voor zuig-service ze hebben ingeschakeld voor hun producten?
Al met al wacht ik nu al een week op m'n spullen. En wordt ik op kosten gejaagd door achter mijn eigen bestelling aan te moeten bellen, en dan verwachten ze nog dat je je pakketje komt ophalen bij hun depot!

Bekijk het maar. A.M. heeft een email van me gekregen; heb ik het morgen niet in huis dan boek ik mijn bedrag terug en kunnen ze zelf hun pakketje komen ophalen.
IK heb op www.drjones.nl gekeken, op aanraden van een DBB-member, de prijzen daar zijn hoger maar de service schijnt uitstekend te zijn.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik bestel m'n zooi gewoon bij de apotheek hiero aan de prinsengracht.

Geen problemen. (Nu moet niet natuurlijk iedereen hier naartoe gaan.)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ook altijd in de buurt. Maar ik wil het type spuiten dat je op bovenstaande link ziet.
Die zijn hier niet te krijgen. Vandaar dat ik via een medical-supplies-bedrijf bestel.

die drjones levert die naar belgie ook want vind het nergens. er staat wel bij dat levering naar watteneilanden langer kan duren dan 2 dagen maar niets van belgie

Leuke site zeg, zie gewoon de prijzen van m'n antibiotica kuurtjes.

Injectienaald disposable 1.20x40 (18gx1 1/2) terumo rose

hehehe had je deze besteld bro?

D.W.

bocca zei:
die drjones levert die naar belgie ook want vind het nergens. er staat wel bij dat levering naar watteneilanden langer kan duren dan 2 dagen maar niets van belgie

Dat komt omdat veel Nederlanders Belgie nog altijd als een provincie van Der Nederlanden ziet. Een grote groep mensen erkent belgie nog altijd niet als onafhankelijke staat, vandaar de deze boycot van drjones. Je kunt ze dan het beste even een mailtje sturen of ze misschien toch leveren.

:D:D:D

• Topic Starter Topic Starter
We zullen zien of er morgen iemand op tijd aan m'n deur is anders dan is het byebye Amstel-M.

Trouwens, het is waddeneilanden, geen watteneilanden :roflol:

Terug
Naar boven