XXL Nutrition

Waarom ben je begonnen met Bodybuilding

Peiling Peiling Waarom ben je begonnen met Bodybuilding?

• Om sterker te worden

Stemmen: 10 22,2%
  • Om mijn uiterlijk te verbeteren

Stemmen: 29 64,4%
  • Voor mijn gezondheid

Stemmen: 1 2,2%
  • Om meer zelfvertrouwen te krijgen

Stemmen: 4 8,9%
  • Gewoon voor de lol (omdat het leuk is)

Stemmen: 1 2,2%

• Totaal stemmers
    45
Om mijn uiterlijk te verbeteren. Was en ben eigenlijk niet tevreden hoe ik eruit zie. Deze gast wil HUUUUGE worden!!! :D

Ik ben begonnen omdat ik sterker wilde worden.

Destijds deed is veel aan vechtsporten, dus al ondersteuning.

deed het zelf ook idd voor ondersteuning voor vechtsport....de rollen zijn nu omgedraait

Om mijn uiterlijk te verbeteren, beentjes waren wel groot door fietsen maar was die spaghetti-armpjes en kippeborst zat :)

Ik doe het om mijn uiterlijk te verbeteren, ik heb mezelf allang bij neergelegt dat ik nooit geen maatje 34 zal krijgen maar wanneer je wat gespierder word zie je er meteen slanker uit (mijn mening)

in het begin was het om wat gewicht kwijt te raken, maar na 2 weken of zo ben ik direct begonnen met powerlifting

Om als eerste Belg 350 kg te heffen :D

Ik was onzeker.......en ben het nog steeds :D

1 en 2
wil erg graag sterker worden, maar ook groter en mooier lichaam.

Sterker worden, dat heeft me altijd al aangetrokken, morgen eindelijk met squaten, heb er echt zin in :cool:

om mijn uiterlijk te verbeteren en daardoor krijg je al meer zelfvertrouwen

meerdere redenen, vooral voor me zelfvertrouwen,
maar ook om er mooier uit te zien en sterker te zijn,
en dat geeft dus die zelfvertrouwen he ! :thumbs:

Zelfvertrouwen krijgen is mijn primaire doel maar er mooier uitzien hoort ook bij het verkrijgen van meer zelfvertrouwen naar mijn mening.

1, 2 en 4. Heb voor 2 gekozen omdat 4 een gevolg is van 2 en ik 1 minder belangrijk vind.

combinatie van factoren, hoofdredenen: 1,2,3 en 5

2 In eerste instantie puur fitnessen en een betere conditie krijgen maar mijn ogen gingen eigenlijk meteen naar het zwaardere materiaal ! En dacht bij mezelf kan wel wat gespierder worden, dit laatste is ietsje uit de hand gelopen :D :D :D :D :D

Ik ben begonnen omdat ik gewoon eens weer iets wide gaan doen... en uiteindelijk ben ik verder gegaan omdat ik een mooi gespierd vrouwelijk gestroomlijnd lichaam wil krijgen.. nou ja doe mijn best... En voel me er veel beter bij...

Terug
Naar boven