XXL Nutrition

Waarom dragen zoveel (jonge) meiden van die strakke (yoga) broeken tijdens het trainen?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik denk dat ze die dragen als sociaal experiment, met de bedoeling dat er iemand een topic over aanmaakt op een krachtsportforum.

En dat ze dan monitoren welke reacties er komen, om de vrouwenkennis te turven onder mannen die graag hun biceps oppompen.
 
't Zal je dochter maar zijn.
 
Kwam eens een meid tegen van een jaar of 19-20 met een zeer korte jeansshort. Ik zag nog net haar vagijnlipkes niet.
south-park-nice.jpg
 
Heel veel mannen maken toch ook weinig kans? Ik zou zeggen dat zeker de helft nooit de aandacht zou krijgen van de vrouwen waar ze op vallen.
Dan moeten die mannen maar een keer minder lelijk zijn.

Waarom dragen vrouwen aan het strand een bikini? Is dit functioneel of voor het ego?
1623911501422.png


ik denk dat ze die dragen als sociaal experiment, met de bedoeling dat er iemand een topic over aanmaakt op een krachtsportforum.

En dat ze dan monitoren welke reacties er komen, om de vrouwenkennis te turven onder mannen die graag hun biceps oppompen.
En om te monitoren wat voor reacties er komen van dikke kale mannen die graag hun buik oppompen en jarenlang onder de plak zitten waardoor ze bang dat als ze maar iets over vrouwen zeggen dat wellicht opgevat kan worden als negatief, ze heel de week op bank moeten slapen. En dan kunnen we ook meteen monitoren hoeveel wanhopige simps er alles aan zullen doen om beter in de smaak te vallen bij hun penvriendinnetjes.
 
Niet normale fatshaming dit.
Ik tel tot tien en verwacht een uitleg.
 
wojack.PNG


Neeeeee je kan geen strakke broekjes dragen zo zorg je voor objectificatie en hou je verkrachtingscultuur in stand.

Hier is mijn oplossing: ik draag geen lens of bril in de gym dus zie ik toch niet hoe lekker het wijf is.
 
Niet normale fatshaming dit.
Ik tel tot tien en verwacht een uitleg.
Iemand moet die kerel uitleggen dat het een tijd heb geduurd om zo’n buik te hebben. Dus het duurt ook een tijd om het weer weg te krijgen, maarja hij zit aan de tren he... deze gasten zijn niet serieus te nemen man, ze claimen dat wij het forum verkloten maar zelf gebruiken ze dit forum als uitlaatklep. Vraag me af hoevelen de 60 gaan halen.
 
Niet normale fatshaming dit.
Ik tel tot tien en verwacht een uitleg.
Je doet zelf ook aan body shaming pipo. En loop nou niet zo hypocriet te doen, want jij hebt zelf ook altijd overal een mening over. Die je het liefst zoveel mogelijk benadrukt met je exotische vocabulaire.

Iemand moet die kerel uitleggen dat het een tijd heb geduurd om zo’n buik te hebben. Dus het duurt ook een tijd om het weer weg te krijgen, maarja hij zit aan de tren he... deze gasten zijn niet serieus te nemen man, ze claimen dat wij het forum verkloten maar zelf gebruiken ze dit forum als uitlaatklep. Vraag me af hoevelen de 60 gaan halen.
Ik zit niet eens een de tren. Niet iedereen heeft tren nodig om te zeggen wat hij denkt, zonder dat hij bang is daarmee wat tere zieltjes te beledigen. Wellicht zou jij dat ook eens moeten proberen, i.p.v. iedereen te baffen in de hoop dat je daarmee vriendjes/vriendinnetjes aan jouw zijde te krijgen. Je weet dat je zelf niet goed genoeg bent en daarom hoop je dat ooit wel een kans gaat maken door elke vrouw de hemel in te prijzen. Fucking cuck.

Er zijn ook genoeg vrouwen die denken dat als je zo obsessief bezig bent met bb zoals ik, je ergens voor aan het compenseren bent. Of dat je het wel voor iets anders moet doen behalve voor jezelf. Dat kan. Zolang ik maar weet dat het niet zo is.
 
Je doet zelf ook aan body shaming pipo. En loop nou niet zo hypocriet te doen, want jij hebt zelf ook altijd overal een mening over. Die je het liefst zoveel mogelijk benadrukt met je exotische vocabulaire.
wie ben jij überhaupt
 
Allemaal leuk en aardig totdat allemaal 16 jarige breezers opeens besluiten zo rondt te lopen in je gym.

Waar de f waren al die breezers toen ik die leeftijd was.
 
Er zijn ook genoeg vrouwen die denken dat als je zo obsessief bezig bent met bb zoals ik, je ergens voor aan het compenseren bent. Of dat je het wel voor iets anders moet doen behalve voor jezelf. Dat kan. Zolang ik maar weet dat het niet zo is.
True.
Dat zijn van die raahre opmerkingen.
Er zullen wel mensen zijn die 4 a 5x in de week trainen en eten voor een ander. :shrug: dontno
 
wie ben jij überhaupt
Briljante comeback. Eerst te pussy zijn om mij direct te quoten en nu met zoiets lame komen, omdat je niks zinnigs meer kan zeggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven