XXL Nutrition

Waarom ben jij begonnen?

ongeveer...

Laatst bewerkt:
Omdat ik m'n kleine penis moest compenseren.

Ik begon ook omdat ik onzeker over mn lichaam was, maar ik was dan ook extreem dun. En dan word je ouder en realiseer je je dat het eigenlijk allemaal geen zak uitmaakt, maar ik heb er wel een ongelofelijke vette hobby/passie/levensstijl aan overgehouden:)

Valt me op dat mensen hier meer baalden dat zo zo mager waren, dan dat ze te dik waren :o

ik wou er goed uit zien in lloret de mar, en chicks pakken ofcourse

JWZ
[afbeelding niet meer beschikbaar]

ben het met beurt eens:P

Omdat ik erg mager was(60kg bij 1m83). Ik deed toen aan thaiboksen wat ook een erg leuke sport is maar groter zul je er niet echt van worden, dus toen heb ik wat research gedaan en kwam ik deze forum tegen(ong. anderhalf jaar geleden).

Zo is het allemaal een beetje begonnen.

Omdat ik vroeger gepest werd omdat ik dik was hah :p dat doen ze nu toch niet meer :cool:
En nu ben ik eraan verslaafd geraakt natuurlijk :p dusja

ben geen puber maar vind spieropbouw/voeding/training reuze interessant.
vandaar ook mn studie keuze: bewegingswetenschappen.!

Zelfde hier, maar 'k heb even een vraag in verband met u studie. Kzit in m'n laatste jaar middelbaar, maar twijfel tussen Vlerick (bussinessschool) of de richting die jij doet, dus kan je me eventueel wat zeggen hoe die richting is? Zie je echt alles uitgediept over voeding en spieren enzo?

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:24 ----------

Jaloers worden op het gespierde lichaam van Rambo.
Maar vooral door de acteur van Waist Deep ben ik begonnen, een enorm gespierde acteur.

Terug
Naar boven