MuscleMeat

Waarom ben jij begonnen?

thx voor de tip :) maar volgens mij vinden ze het wel echt een verschil als je gespierd bent of totaal niet
Er zijn misschien wel meer vrouwen die een afkeer hebben van een BB fysiek dan vrouwen die het geweldig vinden.

Dus voor 'de meisjuhs' hoef je het niet te doen. Sorry.

Om frieza te verslaan naturelijk!

Om energie kwijt te raken, er iets beter uit te zien! de grens is inmiddels wel aardig zoek geraakt.

om energie kwijt te kunnen.. en om groter te worde natuurlijk

ik om een weer een beetje zelfvertrouwen te krijgen:p(was echt dik ontevreden met mij lichaam eerst;))

omdat ik te dik was/ben :P ( nouja nu ben ik 'ultra-breed maar toch wel stevig ' voor vele )

Omdat me buik meer uitstak dan me borst :roflol:
1.83 @ 55kg ofso ftw. hahahah

Weet nog goed DB Benchpress met DB's van 7 kg :eek:

Nu ben ik gewoon verslaafd, love it :heart:

Om de stoere jongens te zien kijken :p

Ben begonnen met trainen in de sportschool, omdatik met voetbal een schouderblessure heb opgelopen, zo ben ik via de fysio op de sportschool beland.

Ondertussen train ik 4a5 keer per week in de sportschool en ben ik helemaal gestopt met voetbal..

Train nu anderhalf jaar, en het geeft me iedere dag nog een kick als ik op de sportschool zit...

Ik snap wel dat als mensen onzeker zijn dat ze gaan trainen, denk dat het ook zeker helpt, maar dat geldt zeker niet voor iedereen..iedereen heeft zn eigen redenen om te trainen..

En de reactie van je vader vind ik dus een beetje kort door de bocht!!!

Toen ik voor het eerst ging fitnessen vanwege een knieblessure vond ik het al helemaal geweldig. Ik was toen 12 geloof ik misschien 13, en toen ben ik elke keer als me fysio me alleen liet fitnessen ook oefeningen voor me armen erbij gaan doen. En daarna gewoon af en toe fitnessen met vrienden, en dan zie je van die zwaar gespierde gasten lopen daar, en dan denk je dat wil en kan ik ook.

ik zag perongeluk een filmpje van ronny coleman en tja guess what :D

Omdat mijn penis te groot was in vergelijking tot mijn magere lichaam, dus dit wou ik in evenwicht krijgen.

Terug
Naar boven