Roth
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 748
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb een vraag aan alle pubers die aan krachttraining doen: Waarom zijn jullie begonnen? Mijn vader zegt dat de meestte pubers in de sportschool daar zijn omdat ze onzeker zijn over hun lichaam, ikzelf ben het daar niet mee eens. Wie hier kan mijn uitspraak onderbouwen
(heb geen soortgelijke topic kunnen vinden)

het begon allemaal toen mn vader mij hielp met optrekken en push ups etc. ik vond het leuk dus ging ik het zelf vaker doen. dit was toen ik tien was en ik ging sinds mn 12 e steeds vaker doen. toen kwam ik erachter dat ik voorliep op mn leeftijds genoten kwa kracht en dat gaf mij een stimulance. op mn 13 e begon ik verschil te merken aan mn lichaam ik vond t veel mooier dus ben t vaker gaan doen. nu ben ik 14 en ben wel tevreden en ik doe het gwn omdat ik er gewoon zin in krijg kvind het wel een lekker gevoel even zwaar inspannen. en nu doe ik het ook nog voor de meisjes maar de grootste reden is gwn omdat ik t leuk vind om te doen