MuscleMeat

Waarom ben jij begonnen?

Hetzelfde als Junipero zegt.

Ik begon met de gedachte, ik wel net als hun worden! Bleek toch wat moeilijker dan verwacht:p. Maar dan begin je ermee, je gaat je inlezen en dan is het hek van de dam.

Gewoon omdat ik als 13 jarige al de sportschool bij ons toen om de hoek binnenwandelde om me in te schrijven,gewoon omdat toen al veel opdrukte en push ups ,optrekken deed. Ik mocht toen niet en kon geen begeleiding boven de 16 jaar regelen.

Dus maar gewoon door gegaan met voetballen tot me 18 dus, viel altijd op door mijn grote bouw t.o.v. medespelers vooral in de D1 en C1, was dan ook altijd de verdediger . Toen ik na de A1 geen zin had om in de 2e te spelen , was de volgende stap logisch --> lekker tekeer gaan in de sportschool , waar ik al vanaf me 16e 1of 2 keer per week te vinden was.

Omdat ik lekkere wijven wil nken.

Ik moest een vriend ophalen bij de sportschool, en ik liep naar binnen en zag echt een kerel staan van 2m breed en hoog. Dus ik ging met hem aan de praat, hij vertelde zulke interresante dingen. Dat ik een keertje proeftrainde.
Was echt heerlijk om te zien dat je benchpress van 30kg naar 60-70 kging in een paar maanden.

Wil mezelf goed onderhouden, en ik dacht redelijk aanleg te hebben dus dat kwam mooi uit.

Ik heb een vraag aan alle pubers die aan krachttraining doen: Waarom zijn jullie begonnen? Mijn vader zegt dat de meestte pubers in de sportschool daar zijn omdat ze onzeker zijn over hun lichaam, ikzelf ben het daar niet mee eens. Wie hier kan mijn uitspraak onderbouwen :p

(heb geen soortgelijke topic kunnen vinden)

Nee ik was juist heel zeker over mijn lichaam, die onzekerheid kwam juist doordat ik ging trainen.... omgekeerde wereld dus.;)

Om een nieuwe wending te geven aan mn leven

omdat ik dan een grote aanzien heb voor de burgers/ medemens.
het is ook fijn want vrouwen hebben meer intresse dus

omdat ik van pap hou :D

het begon allemaal toen mn vader mij hielp met optrekken en push ups etc. ik vond het leuk dus ging ik het zelf vaker doen. dit was toen ik tien was en ik ging sinds mn 12 e steeds vaker doen. toen kwam ik erachter dat ik voorliep op mn leeftijds genoten kwa kracht en dat gaf mij een stimulance. op mn 13 e begon ik verschil te merken aan mn lichaam ik vond t veel mooier dus ben t vaker gaan doen. nu ben ik 14 en ben wel tevreden en ik doe het gwn omdat ik er gewoon zin in krijg kvind het wel een lekker gevoel even zwaar inspannen. en nu doe ik het ook nog voor de meisjes maar de grootste reden is gwn omdat ik t leuk vind om te doen

de meisjes.. aaaah wat lief.

wie wil er nu niet groot en sterk zijn ?
en ook omdat ik een vriend had die dikker was dan mij,
wat ook niet moeilijk is:rolleyes:
na 2 jaar terug vond, en hij al een redelijke spiermassa had opgebouwd
en ik wou gwn ook zo worden :D
maarja nu heb ik al wel enkele prof idolen :p

Omdat ik ook sterker wil worden dan m'n pa:rolleyes:

het begon allemaal toen mn vader mij hielp met optrekken en push ups etc. ik vond het leuk dus ging ik het zelf vaker doen. dit was toen ik tien was en ik ging sinds mn 12 e steeds vaker doen. toen kwam ik erachter dat ik voorliep op mn leeftijds genoten kwa kracht en dat gaf mij een stimulance. op mn 13 e begon ik verschil te merken aan mn lichaam ik vond t veel mooier dus ben t vaker gaan doen. nu ben ik 14 en ben wel tevreden en ik doe het gwn omdat ik er gewoon zin in krijg kvind het wel een lekker gevoel even zwaar inspannen. en nu doe ik het ook nog voor de meisjes maar de grootste reden is gwn omdat ik t leuk vind om te doen

Voor meisjes hoef je het niet te doen , want meisjes/vrouwen zijn niet zo oppervlakkig (toch niet qua partner uiterlijk) dan mannen. Mannen worden verliefd met hun ogen , meisjes/vrouwen met hun oren.

thx voor de tip :) maar volgens mij vinden ze het wel echt een verschil als je gespierd bent of totaal niet

tijdverdrijf

Terug
Naar boven